dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Moravcová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:21:21Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:21:21Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1903 | |
dc.description.abstract | Práce popisuje, jak je možné přistupovat k hraní počítačových her ve volném čase dětí školního věku, a zabývá se významem mediální výchovy ve volnočasové sféře. Zpočátku upřesňuje chápání volného času a jeho funkce. Poukazuje na některé pozitivní i negativní vlivy médií. Dále popisuje klasické počítačové hry a problematiku nadměrného hraní počítačových her a způsoby prevence. Práce se zabývá osobností vychovatele, významem mediální výchovy pro jeho práci. Popisuje filosofii pro děti jako způsob přemýšlení o počítačových hrách s dětmi. | cze |
dc.format | 31 | |
dc.format | 31 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | média | cze |
dc.subject | mediální výchova | cze |
dc.subject | počítačová gramotnost | cze |
dc.subject | počítačové hry | cze |
dc.subject | informační technologie | cze |
dc.subject | virtuální realita | cze |
dc.subject | kyberprostor | cze |
dc.subject | syndrom závislosti | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | filosofie pro děti | cze |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | media | eng |
dc.subject | media training | eng |
dc.subject | computer literacy | eng |
dc.subject | computer games | eng |
dc.subject | information technology | eng |
dc.subject | virtual reality | eng |
dc.subject | cyberspace | eng |
dc.subject | addiction syndrome | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | philosophy for children | eng |
dc.title | Přístup vychovatele k mediální výchově a počítačovým hrám ve volném čase dětí mladšího školního věku | cze |
dc.title.alternative | The Educator´s Approach to Media Training and Computer Games within Leisure Time of School-children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 14431 | |
dc.description.abstract-translated | The paper describes possible ways of approaching computer games playing as part of leisure time of school-children and deals with the significance of media training in leisure time. At first it specifies the concept of leisure time and its functions, then shows some positive and negative effects of the media. It further describes classical computer games, the problem of excess computer game playing and means of prevention. The paper deals with the educator's personality and the importance of media training for his/her work. It describes philosophy for children as a way of reflecting on computer games with children. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-08 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |