Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPokorný, Jiří
dc.contributor.authorRolníková, Šárka
dc.date.accessioned2021-11-19T12:21:29Z
dc.date.available2021-11-19T12:21:29Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2009-06-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1910
dc.description.abstractPráce je zaměřena na možnosti pantomimy se sluchově postiženými v rámci dramatické výchovy. První část se zabývá pedagogikou volného času a přechodem k dramatické výchově. Druhá část se zabývá dramatickou výchovou a společnými prvky v pantomimě. Třetí část je zaměřená na historii a vymezení pojmu pantomima. Čtvrtá objasňuje surdopedii - sluchové postižení. V páté části je popsána nonverbální komunikace. V šesté, poslední části, je nastíněna historie a práce sdružení neslyšících. Pantomima má svoji historii převážně mezi dospělými. Stále častěji se využívá v rámci dramatické výchovy u dětí, což je přínosem pro jejich větší rozvoj komunikace a schopnosti domluvit se.cze
dc.format50 s. , 54-59 s.
dc.format50 s. , 54-59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčové pojmy: Pedagogika volného časucze
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectdramatoterapiecze
dc.subjectpantomimacze
dc.subjectimprovizacecze
dc.subjectsurdopediecze
dc.subjectnonverbální komunikacecze
dc.subjectKey words: Pedagogy of a leisure timeeng
dc.subjectdrama educationeng
dc.subjectdramatherapyeng
dc.subjectmimeeng
dc.subjectimprovisationeng
dc.subjectsurdopedieeng
dc.subjectnon-verbal communication.eng
dc.titlePantomima se sluchově postiženými v ramci dramatické výchovycze
dc.title.alternativePantomime with Deaf People in the Framework of Dramatic Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14439
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on the possibility of pantomime with hearing disabled people in the context of drama education. The first part deals with the pedagogy of a leisure time and the transition to dramatic education. The second part deals with the dramatic education and the common elements with pantomime. The third part is devoted to the history and definition of mime. The fourth explains surdopedie - hearing disability. In the fifth section is described the non-verbal communication. In the sixth, the last part, gives an overview of the history and work of associations of deaf people. Pantomime has it´s history mainly among adults. Increasingly used in the context of drama education for children, which is beneficial to their development of communication and the ability to communicate.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOchozka, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam