Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorMachýčková, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T12:21:32Z
dc.date.available2021-11-19T12:21:32Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1913
dc.description.abstractPráce se zabývá tvořivostí dětí mladšího školního věku a možnostmi rozvoje tvořivých schopností dětí. Teoretická část charakterizuje tvořivost, její druhy, faktory, úrovně. Popisuje tvořivý proces a produkt, bariéry tvořivosti, zabývá se tím, zda je možno tvořivost rozvíjet a zmiňuje také důležitost tvořivosti učitelů. Charakterizuje vývoj tvořivosti u dětí, zabývá se otázkou uměleckého talentu a možnou souvislostí tvořivosti s inteligencí. Dále vymezuje specifika mladšího školního věku, výtvarnou tvořivost, cíle a úkoly výtvarné výchovy, zvláštnosti dětského výtvarného projevu. Popisuje volný čas, zařízení volného času, zaměřuje se na zájmové činnosti výtvarné. Praktická část je orientována na výtvarný projev dětí mladšího školního věku, tvořivou výtvarnou činnost s dětmi. Práce proběhla s dětmi ve školní družině. Tématy byly zejména lidské vlastnosti, chování, mezilidské vztahy, ponaučení se z činů svých i z činů druhých lidí. Činnosti byly motivovány La Fontainovým dílem ‚qBajky''.cze
dc.format52 s., 7 s. obr. příloh
dc.format52 s., 7 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectrozvoj tvořivosticze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectmimoškolní výchovacze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectdětský výtvarný projevcze
dc.subjectkreativityeng
dc.subjectdevelopement of kreativityeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectout-of school educationeng
dc.subjectcreative educationeng
dc.subjectchild´s creative expresioneng
dc.titleRozvoj výtvarné kreativity dětí mladšího školního věku v pedagogice volného času s využitím mezioborových přesahů (literatura)cze
dc.title.alternativeThe Devolopement of Art Creativity in Younger-school-age Children in Pedagogy of Free Time in Respect to Interdisciplinary Interferences (Literature)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14444
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on creativity at kids of younger school age and possibilities of creative abilities developement. Theoretical part is defining creativity, it´s kinds, factors and levels. Describes creative process and product, barriers of creativity, is engaged in possible developement and talks about importance of teachers´s creativity. Defines kids creativity development, and talks about artistic aptitude and possible connection between inteligence and kreativity. Also describes younger school aged kids specifics, artisitic creativity, goals and assigments of artistic education, specialities in kids artistic work. Describes free time, free time facilities and focuses on special-interest artistic work. Practical part is more focused on artistic work at younger school aged kids and creative artistic work with kids. This was done with kids at after school facility for younger school aged kids. Subjects were personal characteristics, behavior, interpersonal relationship, lesson from own acts and acts of the others. Motivated by La Fontaine´s Bajka.eng
dc.date.accepted2009-06-04
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam