dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Maroušek, Jan | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:21:34Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:21:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1915 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vývojem dětských organizací do roku 1939. Jak se chápala
výchova v těchto organizacích. Jaké měla cíle a principy. Jak využívaly tehdejší
organizace volný čas.
V prvních dvou kapitolách popisuji volný čas a výchovu ve volném čase. Třetí
kapitola specifikuje dětskou organizaci. Ve čtvrté a páté kapitole jsou uvedeny
konkrétní dětské organizace a jejich výchovné působení. Zvlášť vymezuji
levicové dětské organizace. Šestá kapitola shrnuje dětské organizace a připomíná
počet jejich členů. | cze |
dc.format | s. 54 (78 924 znaků) | |
dc.format | s. 54 (78 924 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dětská organizace | cze |
dc.subject | dětské hnutí | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | výchova ve volném
čase | cze |
dc.subject | Sokol | cze |
dc.subject | Skauting | cze |
dc.subject | Tramping | cze |
dc.subject | dělnická tělovýchova | cze |
dc.subject | Mladí průkopníci. | cze |
dc.subject | Children's organizations | eng |
dc.subject | children's movements | eng |
dc.subject | leisure | eng |
dc.subject | leisure
education | eng |
dc.subject | Sokol | eng |
dc.subject | Skauting | eng |
dc.subject | Tramping | eng |
dc.subject | Mladí průkopníci. | eng |
dc.title | Dětské a mládežnické organizace do roku 1939 | cze |
dc.title.alternative | Children's and youth organizations since 1939 | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 14448 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis traces the development of the children's organizations since 1939. How
education was perceived in these organizations. What their aims and principles
were. How the organizations used leisure then.
Leisure and leisure education are described in the first two chapters. The third
chapter focuses on children's organization. The fourth and the fifth chapter feature
particular children's organizations and their educational activities. Left-wing
children's organizations are described separately. The sixth chapter summarizes
the information about the children's organizations and notes the number of their
members. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jíra, Otakar | |