Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorMaroušek, Jan
dc.date.accessioned2021-11-19T12:21:34Z
dc.date.available2021-11-19T12:21:34Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1915
dc.description.abstractPráce se zabývá vývojem dětských organizací do roku 1939. Jak se chápala výchova v těchto organizacích. Jaké měla cíle a principy. Jak využívaly tehdejší organizace volný čas. V prvních dvou kapitolách popisuji volný čas a výchovu ve volném čase. Třetí kapitola specifikuje dětskou organizaci. Ve čtvrté a páté kapitole jsou uvedeny konkrétní dětské organizace a jejich výchovné působení. Zvlášť vymezuji levicové dětské organizace. Šestá kapitola shrnuje dětské organizace a připomíná počet jejich členů.cze
dc.formats. 54 (78 924 znaků)
dc.formats. 54 (78 924 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDětská organizacecze
dc.subjectdětské hnutícze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectvýchova ve volném časecze
dc.subjectSokolcze
dc.subjectSkautingcze
dc.subjectTrampingcze
dc.subjectdělnická tělovýchovacze
dc.subjectMladí průkopníci.cze
dc.subjectChildren's organizationseng
dc.subjectchildren's movementseng
dc.subjectleisureeng
dc.subjectleisure educationeng
dc.subjectSokoleng
dc.subjectSkautingeng
dc.subjectTrampingeng
dc.subjectMladí průkopníci.eng
dc.titleDětské a mládežnické organizace do roku 1939cze
dc.title.alternativeChildren's and youth organizations since 1939eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14448
dc.description.abstract-translatedThe thesis traces the development of the children's organizations since 1939. How education was perceived in these organizations. What their aims and principles were. How the organizations used leisure then. Leisure and leisure education are described in the first two chapters. The third chapter focuses on children's organization. The fourth and the fifth chapter feature particular children's organizations and their educational activities. Left-wing children's organizations are described separately. The sixth chapter summarizes the information about the children's organizations and notes the number of their members.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJíra, Otakar


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam