Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVeber, Tomáš
dc.contributor.authorTrmalová, Hana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:21:45Z
dc.date.available2021-11-19T12:21:45Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1925
dc.description.abstractPráce se zabývá sluchově postiženými dětmi v rámci vzdělávacího procesu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část, popisuje druhy, úrovně diagnózu, zdravotní pomůcky, způsoby komunikace a vzdělávání sluchově postižených lidí. Druhá, praktická část, byla zpracována na základě výzkumu ve speciální škole, kde byl učitelům podán dotazník. Cílem průzkumu bylo zjistit nejčastější formu komunikace dětí se sluchovým postižením a způsob jakým se tyto dětí učí.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsluchové postiženícze
dc.subjectkomplexní péčecze
dc.subjectsluchová protetikacze
dc.subjectrehabilitacecze
dc.subjectmožnosti komunikacecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjecthearing impairmanteng
dc.subjectkomplete careeng
dc.subjecthearing aideng
dc.subjectrehabilitationeng
dc.subjectcomunicationeng
dc.subjecteducationeng
dc.titleKomunikace sluchově postižených v rámci vzdělávacího procesucze
dc.title.alternativeComunication of Auditory Disabled Children within the Educational Proceseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14536
dc.description.abstract-translatedThis project focuses on the comunication of auditory disabled children within the educational process. This project is divided into two section. The first part is theoretical and describes the kinds, levels, diagnostics, compensatory tools, ways of comunication and education of auditory disabled people. For this task was used scientific literature listed on the page n. 68 of this project. The practical part was being done in form of questionnaire and a research at special schools. The questionnaire was given to the teachers who teach there. The goal of the research was to find out what the most used way of comunication of auditory disabled children is and how those children learn.eng
dc.date.accepted2009-09-08
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam