dc.contributor.advisor | Veber, Tomáš | |
dc.contributor.author | Trmalová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:21:45Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:21:45Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1925 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá sluchově postiženými dětmi v rámci vzdělávacího procesu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část, popisuje druhy, úrovně diagnózu, zdravotní pomůcky, způsoby komunikace a vzdělávání sluchově postižených lidí.
Druhá, praktická část, byla zpracována na základě výzkumu ve speciální škole, kde byl učitelům podán dotazník. Cílem průzkumu bylo zjistit nejčastější formu komunikace dětí se sluchovým postižením a způsob jakým se tyto dětí učí. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sluchové postižení | cze |
dc.subject | komplexní péče | cze |
dc.subject | sluchová protetika | cze |
dc.subject | rehabilitace | cze |
dc.subject | možnosti komunikace | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | hearing impairmant | eng |
dc.subject | komplete care | eng |
dc.subject | hearing aid | eng |
dc.subject | rehabilitation | eng |
dc.subject | comunication | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.title | Komunikace sluchově postižených v rámci vzdělávacího procesu | cze |
dc.title.alternative | Comunication of Auditory Disabled Children within the Educational Proces | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 14536 | |
dc.description.abstract-translated | This project focuses on the comunication of auditory disabled children within the educational process. This project is divided into two section. The first part is theoretical and describes the kinds, levels, diagnostics, compensatory tools, ways of comunication and education of auditory disabled people. For this task was used scientific literature listed on the page n. 68 of this project.
The practical part was being done in form of questionnaire and a research at special schools. The questionnaire was given to the teachers who teach there. The goal of the research was to find out what the most used way of comunication of auditory disabled children is and how those children learn. | eng |
dc.date.accepted | 2009-09-08 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální péče | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |