Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchozka, Karel
dc.contributor.authorDavidová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T12:22:16Z
dc.date.available2021-11-19T12:22:16Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1951
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol, ve kterých rozebírá aspekty, které mají v počátcích přípravy hry na klavír důležitou roli. První kapitola se zabývá hudební ontogenezi člověka v jednotlivých vývojových obdobích od prenatálního období až po období adolescence. Druhá zmiňuje hlavní účastníky pedagogického procesu. Dítě, pedagoga a rodiče, který má nezastupitelnou úlohu v pedagogickém procesu. Třetí část práce stručně nastíní psychologii hudebních schopností, problematiku vloh a schopností, vrozených a získaných dispozic a nakonec i poruchy těchto schopností a příčiny jejich vzniku. Poslední kapitola se zmíní o rozvoji hudebnosti, hudebního vnímání a tvořivosti u dětí. Do práce je zařazena vlastní osobní zkušenost s klavírní přípravou dětí v mladším školním věku.cze
dc.format37 s.
dc.format37 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthudební vývojcze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectdítěcze
dc.subjecthudební schopnosticze
dc.subjectvlohycze
dc.subjecthudební vnímánícze
dc.subjecthudební tvořivostcze
dc.subjectKey words: musical processeng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectparentseng
dc.subjectchildeng
dc.subjectmusical abilityeng
dc.subjecttalenteng
dc.subjectmusical perceptioneng
dc.subjectmusical creativityeng
dc.titlePočátky přípravy hry na klavírcze
dc.title.alternativeThe Beginning Preparation for Playing the Pianoeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15741
dc.description.abstract-translatedThis seminary work is divided into four chapters in which the aspects important for the beginning of the piano play are analysed. The first chapter deals with musical ontogenesis in men at particular periods - from the prenatal period to the period of adolescence. The second chapter mentions the main participants in pedagogical process - child, teacher and parent whose role in pedagogical process is essential. The third part describes briefly the psychology of musical abilities, the range of problems related with talent and dispositions, inborn and gained dispositions and finally it deals with the disposition defects and the causes of its origin. The last chapter mentions the development of child´s musicalness, musical perception and creativity. The personal experience with child´s piano education at a young age is a part of this seminary work.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam