dc.contributor.advisor | Polivka, Jan | |
dc.contributor.author | Nebeská, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:22:22Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:22:22Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1956 | |
dc.description.abstract | NEBESKÁ, M. Ekologická výchova z hlediska psychického vývoje jedince.
Práce se zabývá ekologickou výchovou z hlediska psychického vývoje jedince. Nejprve se věnuje vnímání zvířat v historickém kontextu, charakterizuje ekologickou výchovu, její metody, systém a seznamuje s činností Centra ekologické výchovy OFČR. Navazuje popis jednotlivých vývojových období dětí předškolního věku, mladšího školního věku, dospívání a jejich zvláštností, na jejichž základě jsou sestaveny výukové programy v závěrečné části práce | cze |
dc.format | 62 s., 15 s. příloh. | |
dc.format | 62 s., 15 s. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: Ekologická výchova | cze |
dc.subject | psychický vývoj | cze |
dc.subject | předškolní období | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | dospívání | cze |
dc.subject | ekologické výukové programy. | cze |
dc.subject | Ecological education | eng |
dc.subject | physical development | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | early school age | eng |
dc.subject | adolescence | eng |
dc.subject | ecological teachware. | eng |
dc.title | Ekologická výchova z hlediska psychického vývoje jedince | cze |
dc.title.alternative | Ecological Education in Term of Physiogeny of Individual | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15865 | |
dc.description.abstract-translated | Ecological education in term of physical development of individual
This study focuses on an ecological education in term of physical development of individual. First it devotes to perception of animals in the historical context, further describes ecological education, its methods and system and brings out activities of Centrum ekologické výchovy OFČR. Then study continues with characteristics of particular life stages of pre-school children, early school children and adolescents. The final part of the study describes the specialties, on which are composed the training programs. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-10 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hála, Jaroslav | |