Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorLemberková, Klára
dc.date.accessioned2021-11-19T12:22:28Z
dc.date.available2021-11-19T12:22:28Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1961
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit, k jakým činnostem využívají adolescenti služby Internetu. Teoretická část se nejdříve zabývá obdobím adolescence, jeho charakteristikou, osobností adolescenta a také aktivitami, kterým se adolescenti věnují v běžném dni. Dále se zabývá významem komunikace u adolescentů a nakonec popisuje téma Internet a s tím spojena specifika elektronické komunikace. Praktickou část charakterizuje výzkumná sonda ? dotazník, která se snaží zjistit, jak často a jakými aktivitami se adolescenti zabývají v prostředí Internetu. Výzkumem bylo zjištěno, že adolescenti tráví na Internetu v průměru 1 ? 3 hodiny denně. Nejčastější aktivitou bývá komunikace.cze
dc.format50 s. (63 383)
dc.format50 s. (63 383)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectkomunikace u adolescentůcze
dc.subjectInternetcze
dc.subjectelektronická komunikacecze
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcommunication with adolescentseng
dc.subjectthe Interneteng
dc.subjectelectronic communicationeng
dc.titleInternet jako prostředek komunikace u adolescentůcze
dc.title.alternativeInternet as the Means of Communication with Adolescentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag16153
dc.description.abstract-translatedThe purpose of the bachelor work was to find out for what activities the adolescents use the services of the Internet. The theoretical part is primarily focused on the period of adolescence, its characteristics and the personality of an adolescent and also on the activities to which the adolescents attend on their ordinary days. The work further deals with the significance of the communication with adolescents and it finally describes the theme: the Internet and the specifications of the electronic communication related to it. The practical part is specified by a research probe ? a questionnaire, which tries to find out how often and with which activities the adolescents are concerned in the milieu of the Internet. On the basis of the research it was discovered that on the average the adolescents spend 1-3 hours on the Internet every day. The communication represents the most frequent activity.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam