Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorHrbková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:22:30Z
dc.date.available2021-11-19T12:22:30Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1962
dc.description.abstractCílem práce bylo zjistit, jak jsou děti spokojené se zájmovými činnostmi probíhajícími ve školní družině. Teoretická část pojednává o vývojové charakteristice mladšího školního věku. Dále se zaměřuje na školní družinu a cíle výchovy stanovené pro tuto instituci. Ještě jsou v teoretické části nastíněny zájmové činnosti, které jsou nabízené dětem ve školní družině. V praktické části je uveden výzkumný projekt, se zaměřením na zjištění, zda jsou děti s provozovanými zájmovými činnostmi ve školní družině spokojeny. Na základě dotazníku jsem došla k závěru, že děti školní družinu navštěvují rády a jsou spokojené s tím, čemu se ve školní družině věnují.cze
dc.format65 s. (88 895)
dc.format65 s. (88 895)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectvývojové obdobícze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectčinnosticze
dc.subjectaktivitycze
dc.subjectzájmové činnosticze
dc.subjectspokojenostcze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectvychovatelkacze
dc.subjectvýzkumná sondacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectafter-school clubeng
dc.subjectdevelopment stageeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectactivitieseng
dc.subjectleisure activitieseng
dc.subjectsatisfactioneng
dc.subjectchildeng
dc.subjectpupileng
dc.subjecteducatoreng
dc.subjectresearch probeeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleSpokojenost dětí se zájmovými činnostmi ve školní družiněcze
dc.title.alternativeChildren´s satisfaction with leisure activities in the after-school clubeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag16154
dc.description.abstract-translatedThe goal of the paper was to find out how children are satisfied with leisure activities taking place in the after-school club. The theoretical part deals with development characteristics of the younger school age Further it focuses on the after school-club and educational aims set for this institution. The theoretical part also outlines leisure activities, which children are offered in the after-school club. The practical part introduces a research project focused on detection, whether children are satisfied with leisure activities running in the after-school club. On the basis of a questionnaire I came to the conclusion that children like attending the after-school club and are satisfied with what they occupy themselves with in the after-school club.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam