Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorPlívová, Klára
dc.date.accessioned2021-11-19T12:23:05Z
dc.date.available2021-11-19T12:23:05Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1988
dc.description.abstractPráce pojednává o využití pedagogického programu Filozofie pro děti, který se zaměřuje na rozvoj kritického, logického a angažovaného myšlení u dětí, jako preventivního programu využitelného ve školní družině při předcházení sociálně patologickým jevům. V první části je charakterizována činnost školní družiny a jsou stručně popsány sociálně patologické jevy, které se mohou v rámci školní družiny objevit, a jejich příčiny vzniku. V druhé části je popsán pedagogický program Filozofie pro děti, kanadský program La Traversée zaměřující se na prevenci násilí, a jejich propojení. Ve třetí části jsou popsány a zhodnoceny možnosti využití tohoto programu ve školní družině jako preventivního programu. V závěru práce jsou navrženy možnosti provedení výzkumu a porovnání s ostatními zeměmi.cze
dc.format48 s.
dc.format48 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFilozofie pro děticze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectsociálně patologické jevycze
dc.subjectprevence.cze
dc.subjectKey terms: Philosophy for Childreneng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectafter-schooleng
dc.subjectSocio- Pathological Phenomenaeng
dc.subjectpreventive.eng
dc.titleMožnosti využití "Filozofie pro děti" jako prevence sociálně patologických jevů ve školní družiněcze
dc.title.alternativePhilosophy for Children as Means of Preventing Socio-Pathological Phenomena in Extracurricular Activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17122
dc.description.abstract-translatedThe thesis treats the usage of Philosophy for Children, a program focused on fostering critical, creative and caring thinking in children, as means of preventing socio-pathological phenomena. The first part describes the work of an after-school care centre, and also briefly describes socio-pathological phenomena that can arise in an after-school care centre as well as their causes. The second part introduces Philosophy for Children as well as the Canadian program of La Traversée focused on violence prevention. The third part examines the possibilities of using the program as means of violence prevention in an after-school care centre. Conclusion outlines suggestions for further research and comparison with other countries.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam