dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Mrabet Krajánková, Nikola | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:23:06Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:23:06Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1989 | |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce se zabývá výchovou, především výchovnými typy, procesy a metodami, které se uplatňují v rodinách s dětmi. Podle jednotlivých autorů popisuji a srovnávám typy výchovy podle kritérií a dopadu na rozvoj osobnosti dítěte. Dále tyto typy podrobněji popisuji nejen co se týče jejich obecné charakteristiky, ale také pozitivních a negativních stránkách. V historické části hledám kořeny typů výchovy, které do dnešní doby ovlivňují samotný proces. Po té se poukouším vytvořit vlastní novou typologii, podle srovnání jednotlivých typů výchovy. Nakonec popisuji podle vybranných příruček ideální přístupy ve výchově v rodinách a pozitivní faktory pro formování osobnosti dítěte. Mým cílem je zmapovat jednotlivé typy a přístupy a určit nejvhodnější z nich pro výchovu dětí, aby se z nich vyvinul dobrý a silný jedinec. | cze |
dc.format | 48 s. | |
dc.format | 48 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | výchovný styl | cze |
dc.subject | forma | cze |
dc.subject | metoda | cze |
dc.subject | typ | cze |
dc.subject | koncepce | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | vývoj osobnosti | cze |
dc.subject | stanoviska | cze |
dc.subject | rady | cze |
dc.subject | způsoby | cze |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | educational style | eng |
dc.subject | form | eng |
dc.subject | method | eng |
dc.subject | type | eng |
dc.subject | design | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | personality development | eng |
dc.subject | opinions | eng |
dc.subject | advice | eng |
dc.subject | methods | eng |
dc.title | Typy výchovy | cze |
dc.title.alternative | Types of Education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 17123 | |
dc.description.abstract-translated | My bachelor thesis deals with education, especially educational types, processes and methods to be applied in families with children. According to different authors describing and comparing types of education according to the criteria and the impact on the development of the child's personality. In addition, these types of detail describing not only in terms of their general characteristics, but also the positive and negative aspects. The historical roots of looking types of education, which until now affect the process. Then trying to create their own new typology, according to a comparison of each type of education. Finally by selected manuals describing as the ideal approach in education in families and positive factors for the formation of the child's personality. My goal is to map the different types and approaches and identify the most appropriate one for raising children to develop into a good and strong individual. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-01 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |