Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorMrabet Krajánková, Nikola
dc.date.accessioned2021-11-19T12:23:06Z
dc.date.available2021-11-19T12:23:06Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1989
dc.description.abstractMá bakalářská práce se zabývá výchovou, především výchovnými typy, procesy a metodami, které se uplatňují v rodinách s dětmi. Podle jednotlivých autorů popisuji a srovnávám typy výchovy podle kritérií a dopadu na rozvoj osobnosti dítěte. Dále tyto typy podrobněji popisuji nejen co se týče jejich obecné charakteristiky, ale také pozitivních a negativních stránkách. V historické části hledám kořeny typů výchovy, které do dnešní doby ovlivňují samotný proces. Po té se poukouším vytvořit vlastní novou typologii, podle srovnání jednotlivých typů výchovy. Nakonec popisuji podle vybranných příruček ideální přístupy ve výchově v rodinách a pozitivní faktory pro formování osobnosti dítěte. Mým cílem je zmapovat jednotlivé typy a přístupy a určit nejvhodnější z nich pro výchovu dětí, aby se z nich vyvinul dobrý a silný jedinec.cze
dc.format48 s.
dc.format48 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchovný stylcze
dc.subjectformacze
dc.subjectmetodacze
dc.subjecttypcze
dc.subjectkoncepcecze
dc.subjectosobnostcze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvývoj osobnosticze
dc.subjectstanoviskacze
dc.subjectradycze
dc.subjectzpůsobycze
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational styleeng
dc.subjectformeng
dc.subjectmethodeng
dc.subjecttypeeng
dc.subjectdesigneng
dc.subjectpersonalityeng
dc.subjectchildeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectpersonality developmenteng
dc.subjectopinionseng
dc.subjectadviceeng
dc.subjectmethodseng
dc.titleTypy výchovycze
dc.title.alternativeTypes of Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17123
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis deals with education, especially educational types, processes and methods to be applied in families with children. According to different authors describing and comparing types of education according to the criteria and the impact on the development of the child's personality. In addition, these types of detail describing not only in terms of their general characteristics, but also the positive and negative aspects. The historical roots of looking types of education, which until now affect the process. Then trying to create their own new typology, according to a comparison of each type of education. Finally by selected manuals describing as the ideal approach in education in families and positive factors for the formation of the child's personality. My goal is to map the different types and approaches and identify the most appropriate one for raising children to develop into a good and strong individual.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam