Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.contributor.authorStiborová, Pavla
dc.date.accessioned2021-11-19T12:23:08Z
dc.date.available2021-11-19T12:23:08Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1990
dc.description.abstractPráce se zabývá Platónovou teorií výchovy. Je rozdělena do tří částí. První část zahrnuje výklad Platónova života, přehled jeho dialogů a vliv Sokrata na Platónův život a filosofii. Druhá část se zabývá samotnou teorií výchovy a zahrnuje kapitoly o vnímání dítěte ve starověku, smyslu výchovy, tělesné a musické výchově a vlivu společnosti na výchovu dítěte v době Platónově. Třetí část práce se věnuje odkazu Platónových myšlenek v dílech budoucích pedagogů. Tato část zahrnuje Platónovy zastánce i jeho odpůrce. Cílem práce je vyložit zásadní aspekty Platónova života a jeho výchovné koncepce. Platónova výchovná koncepce je jedním z důležitých článků v dějinách výchovy.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPlatóncze
dc.subjectvýchova ve starověkucze
dc.subjectfilosofie výchovycze
dc.subjectPlatónovy dialogycze
dc.subjectPlatónova Akademiecze
dc.subjectplatonismuscze
dc.subjectnovoplatonismuscze
dc.subjectPlatoeng
dc.subjecteducation in antiquityeng
dc.subjectphilosophy of educationeng
dc.subjectPlato´s dialogueseng
dc.subjectPlato´s Academyeng
dc.subjectplatonismeng
dc.subjectneoplatonismeng
dc.titlePříspěvek k výchově a vzdělávání ve starověku. Platón a jeho pojetí výchovycze
dc.title.alternativeThe Report to Education in Antiquity. Plato and his Conception of education.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17124
dc.description.abstract-translatedThe paper deals with the Plato´s conception of education. It is divided into three parts. The first part includes the interpretation of Plato´s life, the survey of his dialogues and the influence of Socrates on the Plato´s life and philosophy. The second part deals with the very conception of education and it includes chapters on the perception of the child in antiquity, on the impact of society of education in Plato´s time. The third part is devoted to reference works of Plato ideas for future pedagogues. This part includes Plato´s supporters and his opponents. The objective of my paper is understanding of the fundamental aspects of the Plato´s life and his educational concept is one of the most important articles in the history of education.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam