dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Žůrková, Lydie | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:23:13Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:23:13Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1994 | |
dc.description.abstract | Práce představuje teorii rozmanitých inteligencí Howarda Gardnera. V první kapitole se zabývá pojmem inteligence a základními přístupy k jejímu studiu. Věnuje se nezbytným předpokladům, za kterých může být určitá schopnost nebo dovednost nazvána inteligencí. Dále popisuje jednotlivé inteligence a představuje kritiku této teorie. Poslední kapitola nastiňuje možný dopad pro pedagogickou praxi a také pro pedagogiku volného času. | cze |
dc.format | 36 | |
dc.format | 36 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inteligence | cze |
dc.subject | přístupy ke studiu inteligence | cze |
dc.subject | teorie rozmanitých inteligencí | cze |
dc.subject | Howard Gardner | cze |
dc.subject | pedagogická praxe | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | intelligence | eng |
dc.subject | basic approaches to the study of intelligence | eng |
dc.subject | The Theory of Multiple Intelligences | eng |
dc.subject | Howard Gardner | eng |
dc.subject | Educational Practice | eng |
dc.subject | leisure education theory | eng |
dc.title | Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi | cze |
dc.title.alternative | The Theory of Multiple Intelligences and its Consequences for Educational Practice | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 17130 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis presents The Theory of Multiple Intelligences by Howard Gardner. In the first part, it deals with the concept of intelligence and basic approaches to its study. It also deals with necessary criteria for the term of intelligence. It is followed by description of the various intelligences and presents critique of the Theory. The last chapter summarizes its possible consequences for Educational Practice and for leisure education theory. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |