Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSlomek, Zdeněk
dc.contributor.authorŠímová, Jaroslava
dc.date.accessioned2021-12-03T12:20:39Z
dc.date.available2021-12-03T12:20:39Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/19963
dc.description.abstractBakalářská práce řeší okolnosti ovlivňující vztah mezi pedagogem a žákem v etopedickém zařízení a snaží se posoudit okolnosti ovlivňující úspěšnost či neúspěšnost pedagogovy činnosti v bezprostředním styku s dítětem v zařízení tohoto typu. Pro posouzení pedagogovy činnosti byly osloveny děti z Dětského diagnostického ústavu v Homolích u Českých Budějovic. Šlo o děti středního a staršího školního věku. V praktické části byla uplatněna metoda kvalitativního výzkumu konkrétně metodou rozhovoru mezi tazatelem (mnou) a jednotlivými respondenty (dětmi). Z rozhovorů vyplynulo, že pedagogova "úspěšnost" není ovlivněna jen jeho výbavou, ale i faktem úrovně fixace problému dítěte před příchodem do DDÚ, jeho výbavou a zkušenostmi (s Policií, OSPODem, školou, kam chodilo, rodinou,...). Získané poznatky pomohou pedagogům rozšířit náhled na celou složitou oblast kontaktů, přímou práci s dětmi či vhodnost výběru programu.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectvztahcze
dc.subjectetopedická zařízenícze
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectpupileng
dc.subjectrelationshipeng
dc.subjectethopaedic facilitieseng
dc.titlePedagog a žák v etopedickém zařízenícze
dc.title.alternativePedagogues and pupils at an etopaedic institutioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22578
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with circumstances that influence relationship between a pedagogue and a pupil at an ethopaedic facility and tries to assess circumstances influencing rate of success and failure of pedagogue?s activities in direct contact with a child at a facility of this type. To assess pedagogue?s activities, children from the Children?s Diagnostic Institute of Homole near the town of České Budějovice were approached. These were children of school age and middle-school age (11-16 years). Qualitative research and the method of an interview were applied in the practical part of the thesis. The interview took place between an interviewer (me) and individual respondents (children). The interviews revealed that pedagogue?s ?success? is influenced not only by his/her equipment, but also by the level of fixation of the problem of a particular child before he/she comes to the Children?s Diagnostic Institute, by the child?s equipment and experience with the police, the Department of Social and Legal Protection of Children (OSPOD), the school that they attended and the family. The obtained findings may help pedagogues improve insight into the whole complex sphere of contacts, direct work with children or relevance of the program.eng
dc.date.accepted2011-06-20
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeUrbanová, Vlastimila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam