Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorPytlíková, Anna
dc.date.accessioned2021-11-19T12:23:18Z
dc.date.available2021-11-19T12:23:18Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1997
dc.description.abstractPráce pojednává o vztazích mezi členy pedagogického týmu, kteří svým působením ovlivňují celý edukační proces. První kapitola se zaměřuje na tým z hlediska jeho charakteristiky, vývoje a stanovených cílů. Dále se věnuje spolupráci, vztahům a důvěře mezi členy pedagogického týmu. Druhá kapitola se zabývá pojmy skupinová dynamika, malá sociální skupina a především vývojovými fázemi skupiny. Třetí kapitola se soustřeďuje na vzájemnou interakci mezi malou sociální skupinou a vztahy mezi členy pedagogického týmu. Uvádí rizikové faktory, které negativně ovlivňují práci pedagogů a tím celý edukační proces. Tato kapitola zároveň objasňuje negativa vývojových fází týmu a jejich působení na skupinovou dynamiku malé skupiny.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttým / pedagogický týmcze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectvztahycze
dc.subjectskupinová dynamikacze
dc.subjectmalá sociální skupinacze
dc.subjectvývojové fázecze
dc.subjectkonfliktcze
dc.subjectrizikové faktorycze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectúčastník.cze
dc.subjectteam / pedagogical teameng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectrelationshipseng
dc.subjectgroup dynamicseng
dc.subjectsmall social groupeng
dc.subjectdevelopment stageseng
dc.subjectconflicteng
dc.subjectrisk factorseng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectparticipant.eng
dc.titleVztah mezi členy pedagogického týmu jako determinanta volnočasových edukačních procesůcze
dc.title.alternativeThe Education Team Members Relation as Determinant of Leisure Education Processeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17135
dc.description.abstract-translatedThe work deals with relationships among members of an educational team who by their actions affect the entire educational process. The first chapter focuses on a team in terms of its characteristics, development and objectives. Then it attends to cooperation, relationships and trust among members of an educational team. The second chapter deals with concepts of group dynamics, a small social group and in particular developmental stages of a group. The third chapter focuses on interactions inside a small social group and relationships among members of a pedagogical team. It lists risk factors that negatively affect work of teachers and so the entire educational process. This chapter also explains negatives of development stages of a team and their effect on group dynamics of a small group.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam