dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Pytlíková, Anna | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:23:18Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:23:18Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1997 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o vztazích mezi členy pedagogického týmu, kteří svým působením ovlivňují celý edukační proces.
První kapitola se zaměřuje na tým z hlediska jeho charakteristiky, vývoje
a stanovených cílů. Dále se věnuje spolupráci, vztahům a důvěře mezi členy pedagogického týmu. Druhá kapitola se zabývá pojmy skupinová dynamika, malá sociální skupina a především vývojovými fázemi skupiny. Třetí kapitola
se soustřeďuje na vzájemnou interakci mezi malou sociální skupinou a vztahy mezi členy pedagogického týmu. Uvádí rizikové faktory, které negativně ovlivňují práci pedagogů a tím celý edukační proces. Tato kapitola zároveň objasňuje negativa vývojových fází týmu a jejich působení na skupinovou dynamiku malé skupiny. | cze |
dc.format | 47 s. | |
dc.format | 47 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | tým / pedagogický tým | cze |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | vztahy | cze |
dc.subject | skupinová dynamika | cze |
dc.subject | malá sociální skupina | cze |
dc.subject | vývojové fáze | cze |
dc.subject | konflikt | cze |
dc.subject | rizikové faktory | cze |
dc.subject | pedagog | cze |
dc.subject | účastník. | cze |
dc.subject | team / pedagogical team | eng |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | relationships | eng |
dc.subject | group dynamics | eng |
dc.subject | small social group | eng |
dc.subject | development stages | eng |
dc.subject | conflict | eng |
dc.subject | risk factors | eng |
dc.subject | pedagogue | eng |
dc.subject | participant. | eng |
dc.title | Vztah mezi členy pedagogického týmu jako determinanta volnočasových edukačních procesů | cze |
dc.title.alternative | The Education Team Members Relation as Determinant of Leisure Education Processes | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 17135 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with relationships among members of an educational team who by their actions affect the entire educational process.
The first chapter focuses on a team in terms of its characteristics, development and objectives. Then it attends to cooperation, relationships and trust among members of an educational team. The second chapter deals with concepts of group dynamics, a small social group and in particular developmental stages of a group. The third chapter focuses on interactions inside a small social group and relationships among members of a pedagogical team. It lists risk factors that negatively affect work of teachers and so the entire educational process. This chapter also explains negatives of development stages of a team and their effect on group dynamics of a small group. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |