• Hra jako diagnostický prostředek 

      Valíková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2014)
      Tato práce se zabývá představením hry jako prostředku k rozvoji klíčových kompetencí. Dochází zde k vymezení důležitých pojmů, potřebných pro zpracování praktické části práce. Ta pak pojednává o tom, zda je možno dlouhodobým ...
    • Metody práce ve středisku výchovné 

      Vohradská, Pavla (Jihočeská univerzita, 2007)
      Práce se zabývá metodami střediska výchovné péče, které na úseku školního poradenství pomáhá předcházet nebo řešit poruchy chování u dětí a mládeže. Teoretická část se zabývá preventivně výchovnou péčí, rozdělením střediska ...
    • Principy animace v Klubu mladých při ZŠ Vodičkova 

      Kempfer, Heřman (Jihočeská univerzita, 2012)
      Bakalářská práce si klade za cíl popsat principy animace v Klubu mladých při ZŠ Vodičkova, které vychovatelé při své práci využívají. Úvodní část je věnována představení zkoumané organizaci. V další kapitole vymezuji pojem ...
    • Trávení volného času u vybraných národů domorodé Ameriky 

      Vratislavská, Aneta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Práce se zabývá způsobem trávení volného času u vybraných národů domorodé Ameri-ky. Mými stěžejními cíli byla zjištění, zda se teorie o volném čase promítá v hrách, sou-těžích a sportu u vybraných národů domorodé Ameriky, ...
    • Trénování paměti u dětí pomocí hry 

      Doleželová, Simona (Jihočeská univerzita, 2016)
      Práce se zaměřuje na trénování dětské paměti. Popisuje vývoj dětské paměti. Obsahuje druhy a typy paměti. Zabývá se hrou a vývojem dětské hry. V mé práci jsou uvedeny druhy a typy her. Práce se zabývá využitím hry ve ...