Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorMojcherová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T12:24:03Z
dc.date.available2021-11-19T12:24:03Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2027
dc.description.abstractHlavním tématy bakalářské práce jsou environmentální výchova a výtvarná tvořivost. Teoretická část definuje výtvarnou tvořivost, popisuje její fáze, znaky a podstatu. Nastíněny jsou také její zásady a výzkum. Výtvarná tvořivost je v práci popisována v kontextu výtvarné výchovy. Zde je pozornost věnována zásadám ve výtvarné výchově, a to jak z hlediska didaktického, tak praktického. Dalšími tématy jsou také aplikace a cíle ve výtvarné výchově či závislost výtvarných činností na věku dítěte. Vzhledem k praktické části bylo též nutné popsat prostředí a funkce školní družiny a vztah výtvarné výchovy a děti prvního stupně. Dalším teoretickým okruhem je environmentální výchova, a to zejména problematika odpadů a jejich třídění. Analyzovaná témata výtvarná tvořivost, výtvarná výchova a environmentální výchova úzce souvisí s praktickou částí práce ? projektem, realizovaném ve školní družině na ZŠ Nové Hodějovice. Praktické provedení jednotlivých úkolů, vytvořených speciálně pro tuto práci, mělo pomoci dětem uvědomit si důležitost třídění odpadů a případně je přimět uvažovat o jejich alternativním využití ve volnočasových aktivitách.cze
dc.format52 s.(10 182 znaků), 5 s. příl
dc.format52 s.(10 182 znaků), 5 s. příl
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýtvarná tvořivostcze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectodpadycze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectart creativityeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectwasteeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectart educationeng
dc.subjectafter-school clubeng
dc.subjectleisure-time activitieseng
dc.titleMožnosti uplatnění výtvarné tvořivosti v rámci environmentální výchovycze
dc.title.alternativeThe possibility of the use of art education within environmental educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17215
dc.description.abstract-translatedThe main topics of my bachelor thesis are environmental education and art creativity. The theoretical part defines art creativity and describes its stages, marks and essence. Its principles and research are also outlined. In the thesis, art creativity is described in the context of art education. The attention here is paid to the principles in art education both from the didactic and pedagogical views. Other topics also include the applications and goals in art education or the dependence of art activities on the child's age. Owing to the practical part it was also necessary to describe the environment and functions of afters-school clubs and the relation between art education and primary school children. Another theoretical aspect is environmental education, mainly the questions of waste and its recycling. The analysed topics of art creativity, art education and environmental education are in a tight relation with the practical part of the thesis ? a project realized in Nové Hodějovice primary school after-school club. The practical rendition of the individual tasks created particularly for this bachelor thesis was to help the children realise the importance of waste recycling and, eventually, make them consider alternative use of waste in their leisure-time activities.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam