dc.contributor.advisor | Šetek, Jaroslav | |
dc.contributor.author | Macečková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:24:36Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:24:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2048 | |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce pojednává o canisterapii u dětí s kombinovaným postižením. První část z teorie se zaměřuje na vymezení pojmu canisterapie, na její vývoj v České Republice, její metody, formy, fáze, cíle a problémy. Rovněž zde věnuji pozornost vybraným canisterapeutickým organizacím.
Druhá část mé práce blíže popisuje canisterapii u dětí s kombinovaným postižením. Pozornost je zde také věnována canisterapeutickému psovi.
V praktické části je uvedena charakteristika zařízení, kde se věnují právě těmto dětem. Cílem mé práce bylo zjistit efekt canisterapie u dětí s kombinovaným postižením. Výsledky jsou zaznamenány formou kazuistik a jejich vyhodnocení je popsáno v následné diskuzi. | cze |
dc.format | 45 s., 2 s. obr. příloh | |
dc.format | 45 s., 2 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | kombinované postižení | cze |
dc.subject | pes | cze |
dc.subject | canisterapie | cze |
dc.subject | Základní škola Zahrádka | cze |
dc.subject | a child | eng |
dc.subject | multiple disabilities | eng |
dc.subject | a dog | eng |
dc.subject | canistherapy | eng |
dc.subject | The Primary School Zahrádka | eng |
dc.title | Canisterapie u dětí s kombinovaným postižením | cze |
dc.title.alternative | The canistherapy provided for children with multiple disabilities. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 17321 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis deals with the canistherapy provided for children with multiple disabilities. The first half of theoretical part is focused on the definition of term 'canistherapy'; its progress in the Czech Republic; its methods, forms, stages, objectives and issues. Likewise, I have drawn my attention to particular canistherapy organisations.
The second half of theoretical part gives an accurate description of the canistherapy provided for children with multiple disabilities. There is also specified the term 'canistherapy dog'.
The research part concerns the institutions where they take care of the aforementioned group of children. The aim of my essay has been to find out the effect of canistherapy on children with multiple disabilities. The results are shown in terms of the case histories and their overall assessment is described in the final discussion. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální péče | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |