dc.contributor.advisor | Lhotová, Marie | |
dc.contributor.author | Šrámková, Marie | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:25:19Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:25:19Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2074 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá tématem specifických poruch učení, zvláště však jejich symptomy a příčinami. Dále jsem věnovala pozornost problematice výskytu specifických poruch učení a různými přístupy k dětem se specifickou poruchou učení. Poruchy učení je termín označující heterogenní skupinu obtíží, které se projevují při osvojování a užívání řeči, čtení, psaní, naslouchání a matematiky. Tyto obtíže mají individuální charakter a vznikají na podkladě dysfunkcí centrální nervové soustavy.
Hlavní pozornost jsem však věnovala dyslexii, kterou jsem definovala. Těžiště práce je však věnováno péči o děti s dyslexií na základní škole, zvláště však na užití slovního hodnocení a individuálního vzdělávacího plánu. | cze |
dc.format | 58 s. | |
dc.format | 58 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | příčiny a projevy specifických poruch učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | příčiny dyslexie | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | slovní hodnocení | cze |
dc.subject | individuální vzdělávací program | cze |
dc.subject | Learning disability | eng |
dc.subject | causes and manifestations of learning disabilities | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | causes of dyslexia | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | word`s assesment | eng |
dc.subject | Individualized Education Program. | eng |
dc.title | Péče o děti s dyslexií na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Caring for children with dyslexia in elementary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 18971 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with learning disabilities, in particular, their symptoms and causes. Then, I pay attention to the occurrence of learning disabilities and different approaches to children with specific learning difficulties. Learning disability is a term denoting a heterogeneous group of problems that are manifested in the acquisition and use of language, reading, writing, listening and mathematics. These problems are individual in nature and formed the basis of the central nervous system dysfunction.
The main focus, however, I paid dyslexia, which I defined. The focus of the work is devoted to the care of children with dyslexia in elementary school, but particularly on the use of word's assessment and Individualized Education Program. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-01 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální péče | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Polivka, Jan | |