Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorToušek, Zdeněk
dc.contributor.authorPodzimková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-19T12:29:03Z
dc.date.available2021-11-19T12:29:03Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2214
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi integrace osob s tělesným postižením prostřednictvím pedagogiky zážitku. Je rozdělena do tří tématických částí. První částí je vymezení pojmů, kde jsou charakterizovány pojmy ''osoba se zdravotním postižením'', ''integrace'', ''zážitková pedagogika''. Druhá část se zabývá fenoménem zážitkové pedagogiky, historií, cíli a principy, spektrem zážitkově pedagogických aktivit , seznamuje s tím, co je to zážitkový kurz a zdůrazňuje důležitost hry v lidském životě. Nejdůležitější částí práce je část třetí, která se zabývá přímo využitím pedagogiky zážitku při integraci osob s postižením. Je zde představena historie a současnost integračních zážitkových kurzů jak v České republice, tak v zahraničí, charakterizována specifika integrace osob s tělesným postižením a naznačena metodika, příprava a realizace integračních zážitkových kurzů. Východiska této práce mohou být základem pro zpracování ucelené metodiky využití pedagogiky zážitky při integraci osob s tělesným postižením.cze
dc.format56 s., 3 s. obr. příloh
dc.format56 s., 3 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTělesné postiženícze
dc.subjecthandicapcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectzážitkově pedagogické aktivitycze
dc.subjectzážitkový kurzcze
dc.subjecthracze
dc.subjectintegrační zážitkový kurz.cze
dc.subjectA corporal defecteng
dc.subjectthe handicapeng
dc.subjectan integrationeng
dc.subjectan experienceeng
dc.subjectan experiential pedagogyeng
dc.subjectexperiential pedagogical activitieseng
dc.subjectan experiential courseeng
dc.subjecta gameeng
dc.subjectan integrational experiential courseeng
dc.titleVyužití pedagogiky zážitku při integraci osob s tělesným postiženímcze
dc.title.alternativeApplication of Experiential Pedagogy on Integration of Physically Handicapped Peopleeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9374
dc.description.abstract-translatedThe Thesis deals with the possibilities of integration of disabled people with the help of experiential pedagogy. It is divided into three topics. The first part is the naming the terms such as ''a disabled person'', ''integration'', ''experiential pedagogy''. The second part deals with the phenomenon of experiential pedagogy, its history, aims and principles, spectrum of experiential pedagogical activities. It tells what an experiential course is and it emphasizes the importance of the game in people´s lives. The essential part is the last one, which focuses on the practical use of the experiential pedagogy in integration of the disabled people. It informs us about the history and the present situation of integrational experiential courses not only in the Czech Republic but also abroad. It specifies the charactaristics of disabled people and gives ideas about the metodology, preparation and realisation of integrational experiential courses. The outcome of the Thesis can be used for further compilation of metodology of experiential pedagogy of physically handicapped people.eng
dc.date.accepted2007-06-08
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePrázdná, Radka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam