Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorToth, Daniel
dc.contributor.authorHölzerová, Libuše
dc.date.accessioned2021-11-19T12:29:32Z
dc.date.available2021-11-19T12:29:32Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2007-08-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2229
dc.description.abstractPráce se zabývá vlivem Kantovy německé klasické filosofie jako jedním z možných zdrojů filosofie výchovy na Brezinkovo pojetí výchovy. Účelem práce je deskripce Brezinkovy filosofie výchovy a nalezení základních styčných bodů mezi Kantovým Brezinkovým pojetím výchovy. Pro první kapitolu je stěžejní deskripce Brezinkovy filosofie výchovy, včetně jeho pohledu na pedagogiku, výchovu, výchovné činitele. V této části je možno naleznout komparaci koncepcí cílů Brezinky a Deweye. Druhá kapitola je věnována osobě Kantově, myšleno jeho filosofii a pohledu na výchovu. Pro třetí kapitolu je nejdůležitější krátká komparace Brezinkovy a Kantovy koncepce výchovy. Za styčné body považuji náhled na pedagogiku, cíle, pojetí ideálu, aj. Taktéž poukazuji na Kanta jako jednoho z důležitých zdrojů pro Brezinkovo smířlivé pojetí filosofie výchovy.cze
dc.format38
dc.format38
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfilosofie výchovycze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectfilosofiecze
dc.subjectvýchova a vzdělánícze
dc.subjectcílcze
dc.subjectideálcze
dc.subjectmetodacze
dc.subjectvěda.cze
dc.subjectphilosophy of educationeng
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectphilosophyeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectgoaleng
dc.subjectidealeng
dc.subjectmethodeng
dc.subjectscience.eng
dc.titleKantův vliv na Brezinkovo pojetí výchovycze
dc.title.alternativeKanťs Influence in Brezink´s Education Approacheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9601
dc.description.abstract-translatedThis work engage in Kanťs influence of german classical philosophy as a potential source of education philosophy in Brezink’s education approach. The purpose of this work is to describe Brezink’s education philosophy and to find main junction points between Kant’s and Brezink’s education approach. For the first chapter is important the description of Brezink’s education philosophy, including his view on pedagogy, education and education factors. It is possible to find comparison of Brezink’s and Dewey’s concept goals in this part. The second chapter is devoted to Kant’s person, thought to his philosophy and his view on education. For the third chapter is the most important short comparison of Brezink’s and Kant’s education concept. For the main parts, I take view on pedagogy, goals, ideal approach etc. I also advert to Kant as one of the most important sources of Brezink’s apologetical philosophy approach od education.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineHumanistikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam