Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorBrožíková, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-19T12:29:34Z
dc.date.available2021-11-19T12:29:34Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2230
dc.description.abstractBROŽÍKOVÁ, L. Vliv sociálního prostředí na adaptaci dětí ve škole. České Budějovice 2007. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky. Vedoucí práce Mgr. I. Čejková. Práce se zabývá vlivem sociálního prostředí na adaptaci dětí ve škole. Je zde popsán sociální vývoj dítěte do období nástupu do školy. V práci je dále věnována pozornost školní zralosti a připravenosti pro nástup do školy. Část práce se zabývá rodinou jako první sociální skupinou, která dítě ovlivňuje, stejně jako další sociální skupiny mimo rodinu, mající vliv na sociální dovednosti dítěte. Práce se zabývá také samotným nástupem dítěte do školy a tomu, jak je dítě ve své adaptaci ovlivněno osobností učitele, jeho komunikací s dítětem a rodinou dítěte. V této kapitole je popsán i vliv školních úspěchů či neúspěchů na samotnou adaptaci dítěte ve škole. Škola je pro dítě startem do života a proto je důležité, jak se dítě adaptuje na prostředí, kde bude v budoucnu trávit svůj čas a které ho připraví na další život, jak profesní, tak soukromý.cze
dc.formatstran 1 až 39
dc.formatstran 1 až 39
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčové pojmy: sociální vývojcze
dc.subjectsociální prostředícze
dc.subjectškolní prostředícze
dc.subjectrodinná výchovacze
dc.subjectrole učitelecze
dc.subjectškolní úspěch/neúspěch.cze
dc.subjectKey terms: social developmenteng
dc.subjectsocial environmenteng
dc.subjectschool environmenteng
dc.subjectfamilly educationeng
dc.subjectthe role of the teachereng
dc.subjectsucces/ failure at the school.eng
dc.titleVliv sociálního prostředí na adaptaci dětí ve školecze
dc.title.alternativeThe Effect of Social Enviroment on the Adaptation of the Children at Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9603
dc.description.abstract-translatedThis study deals with the effects of social environement on the adaptation of children in the school. The social development of a child till the start of the school attendance is described here. Further the school maturity of the child and her or his bering ready for the school attendance is dealt with. One section of this study deals with the familly as the inicial social unit that effects the child as well as further social groups outside the familly that take an influence on the social skills of the child. The study deals also with the child’s start of the school attendance as well as how the child is influenced by the personality of the teacher, the teacher’s communication with the child and with the familly. In this chapture, effects of school successes or, failures on the actual adaptation of the child in the school is described as well. By the child the school is perceived as the start of her or his life and therefore it is inportant how the child adapts to the environment in which he or she is going to spend her or his time and by which, be or she is going take prepared for the further future life ie bath professional and the private life.eng
dc.date.accepted2007-09-04
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam