dc.contributor.advisor | Mišovič, Ján | |
dc.contributor.author | Chmelová, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:29:52Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:29:52Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-06-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2239 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce charakterizuje významné faktory při rozvoji dětí v mladším školním věku a zabývá se tím, co nejvíce děti v tomto věku ovlivňuje. Teoretická část se zabývá socializací dítěte školního věku, rozvojem kognitivních procesů a sociální vývoj u těchto dětí. Práce pokračuje kapitolou citového vývoje, významem zájmů dítěte a následuje důležitý faktor pro rozvoj dítěte, jimž je rodina. Poslední část práce obsahuje teoretické poznatky
o vlivu médií na děti školního věku a vlivy v současné životní situaci rodin.
Praktická část je věnována sekundární analýze dat z výzkumů, kde se orientuje na tři témata: Charakteristika vztahů dětí k penězům, na vztah rodičů a dětí k televizi a internetu
a na přístup rodičů k dnešní škole. Zde je též zahrnuta diskuze, týkající se porovnání poznatků teoretické a praktické části , vyplývající z vybraných výzkumů. | cze |
dc.format | 64 s. | |
dc.format | 64 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mladší školní věk | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | socializace | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | školní připravenost | cze |
dc.subject | role školáka | cze |
dc.subject | kognitivní procesy | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | média | cze |
dc.subject | Key words: primary school children | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | socialization | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | school awareness | eng |
dc.subject | role of the pupil | eng |
dc.subject | cognitive processes | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.subject | media. | eng |
dc.title | Významné faktory pro rozvoj dětí v mladším školním věku | cze |
dc.title.alternative | Important factors for development of primary school children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 9638 | |
dc.description.abstract-translated | The work describes important factors for development of primary school children and deals with socialization of children of school age, development of cognitive processes and also describes a social development of these children. The work continues with the chapter of emotional development, interests of children and then there is an important factor which is family. The last the part of my work contains theoretic information about the influence of the media over children of school age and present life situation of families.
The practical part is devoted to secondary analyse of information from research which is included in three parts: The relation of children and money, the relation of children and parents towards the television and internet and the approach of the parents to the present school. There is also a discussion compared with theoretical and practical parts, which is resulting in chosen research. | eng |
dc.date.accepted | 2007-09-05 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální péče | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Veber, Tomáš | |