Zobrazují se záznamy 665-684 z 2449

    • Inovační změny v turisticky zaměřeném subjektu a jejich projevy na lokální úrovni 

      Oborníková, Barbora (Jihočeská univerzita, 2021)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na období změn na památkovém objektu, jehož vlastníkem je obec. Teoretická část se zabývá zejména kulturním cestovním ruchem - jeho managementem, ekonomickým významem, rolí v udržitelném ...
    • Integrovaná produkce ovoce a zeleniny v ČR 

      Kožušníková, Eva (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem této diplomové práce bylo vymezit problematiku integrované produkce, podmínek pěstování a rozsahu produkce na území ČR. Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření na úrovni spotřebitelů, uvedeny příklady ...
    • Inteligentní dopravní systémy v České republice a jejich využití 

      Malásková, Martina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce na téma "Inteligentní dopravní systémy v České republice a jejich využití" je zaměřená na analýzu inteligentních dopravních systémů, konkrétně na silniční dopravu v České republice. Cílem mé práce je shrnout ...
    • Intercultural challenges and plurilingualism in the area of education 

      Mavric, Emma (Jihočeská univerzita, 2018)
    • Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan 

      Remešová, Jana (Jihočeská univerzita, 2009)
      Popis a analýza vztahů v rámci obchodního servisu holdingu Schwan Cosmetics. Vztahy v rámci oddělení obchodního servisu, kde jsou ve styku obchodní oddělení německé mateřské společnosti Schwan cosmetics s oddělením v České ...
    • Internacionalizace v prostředí malých a středních podniků 

      Hrouda, Pavel (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce zkoumá proces internacionalizace na vzorku malých a středních podniků v České republice. Seznamuje čtenáře s teoretickými aspekty i empirickými poznatky. V rámci teoretických aspektů se práce dotýká perspektiv ...
    • Internetový marketing 

      Černá, Jana (Jihočeská univerzita, 2010)
      Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na ...
    • Internetový marketing 

      Karbulka, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato diplomová práce poskytuje komplexní pohled na internetový marketing využívaný internetovým obchodem. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých marketingových nástrojů na internetu konkrétní ...
    • Internetový marketing 

      Komárková, Hana (Jihočeská univerzita, 2019)
      Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení. Pro lepší porozumění oblasti podnikání a využívání internetového marketingu v ...
    • Interní a externí analýza podnikatelského prostředí 

      Hábichová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Předmětem diplomové práce je popis a zhodnocení situace vybrané firmy v tržním prostředí. Základem práce je charakteristika základních interních analýz podnikatelského subjektu a externích analýz podnikatelského prostředí ...
    • Interní audit ve společnosti ČEZ 

      Šmausová, Bohuslava (Jihočeská univerzita, 2008)
      Hlavním úkolem, který jsem si vytyčila, bylo shrnutí obsahu činnosti interního auditu, poukázání na výhody ustanovení útvaru interního auditu v podniku a seznámení s nároky, které jsou kladeny na pracovníky útvaru interního ...
    • Interní audit z pohledu účetnictví 

      Vaníčková, Vendula (Jihočeská univerzita, 2015)
      Diplomová práce se zabývá problematikou interního auditu z pohledu účetnictví. Z vybraného podniku byly získány dokumenty, které dokládají způsob provádění interního auditu. Pomocí těchto dokladů byly zhodnoceny výsledky ...
    • Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci 

      Maliszewská, Nikola (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, ...
    • Intrakomunitární plnění se zaměřením na pohyb zboží v rámci Evropské unie 

      Plívová, Jana (Jihočeská univerzita, 2009)
      Cílem této diplomové práce bylo provedení výpočtu daňové povinnosti k dani z přidané hodnoty u konkrétního subjektu za zvolené zdaňovací období a následná daňová optimalizace. Vstupem České republiky dne 1. května 2004 ...
    • Intraregionální rozdíly ve fiskální pozici obcí 

      Dvořáková, Zdeňka (Jihočeská univerzita, 2007)
      Tato diplomová práce byla zpracována na téma ''Intraregionámlní rozdíly ve fiskální pozici obcí'' Cílem práce bylo analyzovat příjmy a výdaje obcí vybraného regionu, zjistit rozdíly v těchto příjmech a výdajích a určit ...
    • Intrastat, legislativní, daňové a účetní souvislosti. 

      Nováčková, Alena (Jihočeská univerzita, 2009)
      Diplomová práce je zaměřena na problematiku Intrastatu. Intrastat je statistický systém, který sleduje pohyb zboží mezi členskými státy Evropské unie. Podmínkou vykazování Intrastatu je překročení tzv. asimilačního prahu ...
    • Investice do dopravně bezpečnostního opatření ve vybrané aglomeraci 

      Kálalová, Iva (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce je zaměřena na investice do dopravně bezpečnostního opatření ve zvolené aglomeraci České Budějovice. Zahrnuje teoretická východiska zaměřená na seznámení s problematikou dopravy a jejími negativními ...
    • Investiční aktivita a produktivita kapitálu u malých a středních podniků 

      Hadačová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce se zabývá investiční činností a produktivitou kapitálu u jednotlivých skupin podniků. Hlavním cílem této diplomové práce je posouzení vztahu mezi investiční činností a produktivitou kapitálu v odvětví ...
    • Investiční činnost a produktivita vybraného podniku 

      Neshybová, Iveta (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato diplomová práce se zabývá hodnocením vztahu investic na produktivitu práce ve vybraném podniku. V první části jsou prezentovány teoretické koncepty týkající se produktivity a investic do společnosti. Praktická část ...
    • Investiční strategie a chování retailových investorů na kapitálových trzích 

      Mráz, Daniel (Jihočeská univerzita, 2021)
      Pouze 20-25% aktivity na kapitálových trzích v USA mají na svědomí retailoví investoři, a to i přes to, že se oproti roku 2019 jejich aktivita zvýšila až dvojnásobně. Banky a ostatní instituce tvoří většinu objemu peněz i ...