Zobrazují se záznamy 1061-1080 z 2553

    • Zhodnocení cenového vývoje hovězího masa ve vybraných státech EU 

      Pangrácová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem této práce je vyhodnotit závislost ceny hovězího masa na důchodech obyvatelstva. U šesti vybraných států EU bude zkoumáno dvanáct po sobě jdoucích období od roku 2001 do roku 2012. Pro výpočet bude užita ...
    • Návrh projektu využití historických vodních děl v cestovním ruchu CHKO Blanský les 

      Šůnová, Monika (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce se věnuje problematice historických vodních děl v CHKO Blanský les. Hlavním cílem práce je návrh na využití historických vodních děl v cestovním ruchu. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s ...
    • Ekologické zemědělství (regionální strukturální a geografické analýzy) 

      Meinelová, Soňa (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem této diplomové práce s názvem "Ekologické zemědělství (regionální strukturální a geografické analýzy)" je zpracování a vyhodnocení dat ÚZEI (MZe) za ekologickou zemědělskou produkci a odbyt Jihočeského kraje ČR s ...
    • Tvorba online prezentace projektu bezzavazku.cz ve vybraném redakčním systému (CMS) 

      Reindlová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2014)
      V diplomové práci jsou stručně popsány a porovnány open-source redakční systémy (CMS) WordPress, Joomla a Drupal a na základě porovnání je vybrán ten, který je vhodný pro použití v malé organizaci. Ve vybraném redakčním ...
    • Podnikatelský koncept ubytovacího zařízení 

      Šrachtová, Hana (Jihočeská univerzita, 2014)
      V diplomové práci je navržen koncept ubytovacího a stravovacího zařízení, které odpovídá požadavkům konkrétní cílové skupiny návštěvníků.
    • Marketingový audit ve vybrané firmě 

      Šachta, Martin (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu u vybrané společnosti. Pro analýzu byla vybrána strojírenská společnost ENGEL Strojírenská spol. s.r.o. se sídlem v jihočeské Kaplici. Diplomová práce je rozčleněna ...
    • Franchising jako forma rozvoje firmy 

      Smítková, Věra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Téma diplomové práce je Franchising jako forma rozvoje firmy. Hlavní cíl práce spočívá ve vypracování franchisingového modelu podnikání a jeho postupu, který by byl aplikovatelný na firmu. Dalším cílem je navržení jednotlivých ...
    • Manažerské kompetence 

      Ratajová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem této diplomové práce je charakterizovat klíčové manažerské kompetence a zvolit vhodné způsoby jejich zjišťování s následným vyhodnocením a popsáním stávající úrovně v managementu. Na základě zjištěného stavu pak ...
    • Marketing v maloobchodě 

      Plachá, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2014)
      Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena ...
    • E-commerce 

      Marešová, Věra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a ...
    • Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané firmě 

      Koupalová, Marie (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce řeší aktuální problematiku struktury vzdělání a systému podnikového vzdělávání. Hlavním cílem práce je analyzovat proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané firmě, dále charakterizovat a zhodnotit ...
    • Manažerská komunikace s důrazem na PR 

      Hůlková, Petra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem práce je analyzovat nástroje manažersské komunikace s důrazem na Public relations ve společnosti HEAD Sport s.r.o. V případě potřeby následně navrhnout změny, které by mohly vést ke zlepšení situace v této oblasti.
    • Komparace distribučních řetězců pro produkty chráněných dílen 

      Cábová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem diplomové práce je provedení komparace distribučních řetězců ve vybraných chráněných dílnách z hlediska současného systému distribuce v těchto dílnách, používaných distribučních článků řetězce a nastavení materiálových ...
    • Vztah mezi osobnostním typem studenta a preferencí výukových podpor 

      Bouchal, Jiří (Jihočeská univerzita, 2014)
      Na úplném začátku probíhalo nastudování odborné literatury a pramenů. Na základě toho byla sepsána literární rešerše. Byl definován pojem osobnost, stručně popsány čtyři významné typologie osobnosti. Byla popsána i ...
    • Autokarová doprava v podmínkách cestovního ruchu - Středočeský kraj 

      Bošková, Martina (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce se zabývá významem autokarové dopravy pro cestovní ruch se zaměřením na konkrétní dopravní společnost provozující zájezdovou dopravou.
    • Ceny bytů v Českých Budějovicích v závislosti na přístupu k městské zeleni 

      Petráková, Martina (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat vztah ceny bytů a přístupu k městské zeleni pro vybranou lokalitu města, jako podkladu k zjištění hodnoty městské zeleně. Tato práce je postavena na aplikaci hédonické metody ...
    • Rozvoj cestovního ruchu na Lipensku 

      Hačková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem diplomové práce bylo zanalyzování vnitřního a vnějšího prostředí oblasti Lipenska, vypracování analýzy současného stavu nabídky služeb cestovního ruchu a na základě provedených analýz a primárního výzkumu vypracovat ...
    • Řízení služeb ve vybraném podniku 

      Matějů, Hana (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce je zaměřena na řízení služeb v penzionu Na louži. Hlavním cílem je analýza tržních podmínek penzionu Na louži v lokalitě Český Krumlov. Teoretická část je zaměřena na popis služeb, jejich charakteristiku a ...
    • Marketing sociálních sítí 

      Sládek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2014)
    • Marketing management ve vybraném hotelu 

      Šalková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2014)
      Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a ...