Zobrazují se záznamy 461-480 z 2553

    • Chování návštěvníků nákupního centra 

      Popelová, Renata (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků nákupního centra Géčko. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy z oblasti spotřebního chování a specifikována nákupní centra. Praktická část se zabývá kvantitativním ...
    • Marketingová podpora uvádění inovací na trh 

      Vodák, Robin (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy ...
    • Analýza studentských účtů 

      Šimková, Simona (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem diplomové práce bylo zanalyzovat studentské bankovní účty nabízené vybranými bankovními institucemi na území České republiky. Tato analýza a následné hodnocení bylo založené na prostudování nabízených produktů ...
    • Rekreační potenciál vodní nádrře Orlík pro vodní plavbu Oblast výzkumu Podskalí - Marina Orlík 

      Hudák, Jakub (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zaměřuje na kapacitní potenciál a vytíženost nejatraktivnějšího úseku vodní nádrže Orlík z hlediska vodní plavby. Rozsah této práce se zabývá úsekem Podskalí Marina Orlík. Cílem práce je zjištění ...
    • Rekreační potenciál vodní nádrže Orlík pro vodní plavbu Oblast výzkumu: Trhovky - Podskalí 

      Dolejší, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zaměřuje na kapacitní potenciál a vytíženost nejatraktivnějšího úseku vodní nádrže Orlík z hlediska vodní plavby. Rozsah této práce se zabývá úsekem Trhovky - Podskalí. Cílem práce je zjištění aktuálního ...
    • Digitální marketing na B2B trhu. 

      Martinák, Petr (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, ...
    • Metody hodnocení kulturního a přírodního potenciálu destinace cestovního ruchu 

      Hanus, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zabývá metodami pro hodnocení kulturního a přírodního potenciálu destinace cestovního ruchu. Teoretická část definuje odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. V praktické části jsou ...
    • Modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu 

      Braguca, Andrej (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tématem diplomové práce jsou modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu. Jedná se o aktuální téma v rámci cestovního ruchu po celém světě, neboť management destinace cestovního ruchu je komplexní, ...
    • Mezinárodní přeprava nebezpečného zboží v rámci letecké a silniční dopravy 

      Hájková, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem diplomové práce je analýza letecké a silniční přepravy nebezpečného zboží a následné srovnání IATA DGR podmínek pro leteckou přepravu nebezpečného zboží s podmínkami ADR pro silniční přepravu nebezpečného zboží a ...
    • Vývoj daňového zatížení u konkrétních poplatníků daně z příjmů fyzických osob 

      Novotná, Radka (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato diplomová práce se zabývá daní z příjmů fyzických osob, jejím vývojem v letech 2007 2017. Práce sleduje vývoj této daně na změně daňového zatížení modelových poplatníků ve sledovaném období. Aby byl naplněn hlavní ...
    • Využití nových technologií pro rozvoj destinace cestovního ruchu 

      Velíšková, Adéla (Jihočeská univerzita, 2018)
      Teoretická část diplomové práce se zabývá moderními technologiemi využitelnými v cestovním ruchu, řízením a rozvojem destinace cestovního ruchu a geografickými informačními systémy. Praktická část práce se věnuje konceptu ...
    • Udržitelný a odpovědný cestovní ruch ve Smart destinaci 

      Valtrová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem práce bylo aplikovat zásady udržitelnosti a odpovědnosti v destinacích cestovního ruchu s konceptem Smart Cities a Smart Regions a využití moderních metod a trendů pro rozvoj destinace cestovního ruchu. V ...
    • Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve vybrané firmě 

      Šedivcová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v plzeňské firmě Chladírenský servis Jedlička a zjistit, jaké trendy marketingové komunikace mohou být ve společnosti využity nebo již jsou využívány. První částí ...
    • Využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytování služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních 

      Kočová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zabývá analýzou a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních. Cílem bylo navrhnout možnosti efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů služeb ...
    • Analýza a hodnocení environmentální politiky ve vybraném podniku 

      Jurgová, Iva (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zabývá analýzou, hodnocením zavedení a realizováním environmentální politiky ve vybraném podniku. Předmětem práce je představení environmentální politiky a jejího fungování napříč Evropskou unií a Českou ...
    • Typologie spotřebitelů 

      Parýzková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat hlavní segmenty spotřebitelů na trhu spotřebního zboží. Hlavní segmenty jsou vytvořeny na základě spotřebitelského výzkumu a také pomocí stanovených hypotéz, které jsou v práci ...
    • Koncept SMART cities v České republice: východiska, dosavadní zkušenosti a aplikace 

      Bártová, Silvie (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce je zaměřena na koncept Smart Cities v prostředí České republiky. Cílem práce je získání přehledu zahraničních i českých měst, která jsou úspěšná v realizaci konceptu Smart Cities. Hlavním cílem práce je ...
    • Zapomenuté Sudety. 

      Kovařík, Michal (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato diplomová práce popisuje Sudety z environmentálního, ekonomického a sociologického hlediska. Hlavní výzkumná otázka zní, zda stále existují Sudety jakožto marginální území. Teoretická část práce obsahuje shrnutí ...
    • Význam finančního plánování při tvorbě podnikatelského záměru 

      Gučíková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2018)
      Sestavení finančního plánu pro konkrétní podnikatelský záměr. Podrobný popis procesu tvorby finančního plánu, který obsahuje veškeré potřebné výpočty v návaznosti na způsob financování a realizovatelnost podnikatelského ...
    • Sociální podnikání v Jihočeském a Plzeňském kraji - dosavadní vývoj a východiska dalšího rozvoje 

      Dvořáková, Kamila (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato diplomová práce se zabývá tématem sociálního podnikání v Jihočeském a Plzeňském kraji, jeho vývojem a možnostmi dalšího rozvoje. Cílem práce je zhodnocení stavu sociálního podnikání v obou krajích a doporučení možných ...