Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 461-480 z 2553
-
Chování návštěvníků nákupního centra
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků nákupního centra Géčko. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy z oblasti spotřebního chování a specifikována nákupní centra. Praktická část se zabývá kvantitativním ... -
Marketingová podpora uvádění inovací na trh
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy ... -
Analýza studentských účtů
(Jihočeská univerzita, 2018)Hlavním cílem diplomové práce bylo zanalyzovat studentské bankovní účty nabízené vybranými bankovními institucemi na území České republiky. Tato analýza a následné hodnocení bylo založené na prostudování nabízených produktů ... -
Rekreační potenciál vodní nádrře Orlík pro vodní plavbu Oblast výzkumu Podskalí - Marina Orlík
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zaměřuje na kapacitní potenciál a vytíženost nejatraktivnějšího úseku vodní nádrže Orlík z hlediska vodní plavby. Rozsah této práce se zabývá úsekem Podskalí Marina Orlík. Cílem práce je zjištění ... -
Rekreační potenciál vodní nádrže Orlík pro vodní plavbu Oblast výzkumu: Trhovky - Podskalí
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zaměřuje na kapacitní potenciál a vytíženost nejatraktivnějšího úseku vodní nádrže Orlík z hlediska vodní plavby. Rozsah této práce se zabývá úsekem Trhovky - Podskalí. Cílem práce je zjištění aktuálního ... -
Digitální marketing na B2B trhu.
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, ... -
Metody hodnocení kulturního a přírodního potenciálu destinace cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá metodami pro hodnocení kulturního a přírodního potenciálu destinace cestovního ruchu. Teoretická část definuje odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. V praktické části jsou ... -
Modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Tématem diplomové práce jsou modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu. Jedná se o aktuální téma v rámci cestovního ruchu po celém světě, neboť management destinace cestovního ruchu je komplexní, ... -
Mezinárodní přeprava nebezpečného zboží v rámci letecké a silniční dopravy
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem diplomové práce je analýza letecké a silniční přepravy nebezpečného zboží a následné srovnání IATA DGR podmínek pro leteckou přepravu nebezpečného zboží s podmínkami ADR pro silniční přepravu nebezpečného zboží a ... -
Vývoj daňového zatížení u konkrétních poplatníků daně z příjmů fyzických osob
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato diplomová práce se zabývá daní z příjmů fyzických osob, jejím vývojem v letech 2007 2017. Práce sleduje vývoj této daně na změně daňového zatížení modelových poplatníků ve sledovaném období. Aby byl naplněn hlavní ... -
Využití nových technologií pro rozvoj destinace cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Teoretická část diplomové práce se zabývá moderními technologiemi využitelnými v cestovním ruchu, řízením a rozvojem destinace cestovního ruchu a geografickými informačními systémy. Praktická část práce se věnuje konceptu ... -
Udržitelný a odpovědný cestovní ruch ve Smart destinaci
(Jihočeská univerzita, 2018)Hlavním cílem práce bylo aplikovat zásady udržitelnosti a odpovědnosti v destinacích cestovního ruchu s konceptem Smart Cities a Smart Regions a využití moderních metod a trendů pro rozvoj destinace cestovního ruchu. V ... -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v plzeňské firmě Chladírenský servis Jedlička a zjistit, jaké trendy marketingové komunikace mohou být ve společnosti využity nebo již jsou využívány. První částí ... -
Využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytování služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá analýzou a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních. Cílem bylo navrhnout možnosti efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů služeb ... -
Analýza a hodnocení environmentální politiky ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá analýzou, hodnocením zavedení a realizováním environmentální politiky ve vybraném podniku. Předmětem práce je představení environmentální politiky a jejího fungování napříč Evropskou unií a Českou ... -
Typologie spotřebitelů
(Jihočeská univerzita, 2018)Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat hlavní segmenty spotřebitelů na trhu spotřebního zboží. Hlavní segmenty jsou vytvořeny na základě spotřebitelského výzkumu a také pomocí stanovených hypotéz, které jsou v práci ... -
Koncept SMART cities v České republice: východiska, dosavadní zkušenosti a aplikace
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce je zaměřena na koncept Smart Cities v prostředí České republiky. Cílem práce je získání přehledu zahraničních i českých měst, která jsou úspěšná v realizaci konceptu Smart Cities. Hlavním cílem práce je ... -
Zapomenuté Sudety.
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato diplomová práce popisuje Sudety z environmentálního, ekonomického a sociologického hlediska. Hlavní výzkumná otázka zní, zda stále existují Sudety jakožto marginální území. Teoretická část práce obsahuje shrnutí ... -
Význam finančního plánování při tvorbě podnikatelského záměru
(Jihočeská univerzita, 2018)Sestavení finančního plánu pro konkrétní podnikatelský záměr. Podrobný popis procesu tvorby finančního plánu, který obsahuje veškeré potřebné výpočty v návaznosti na způsob financování a realizovatelnost podnikatelského ... -
Sociální podnikání v Jihočeském a Plzeňském kraji - dosavadní vývoj a východiska dalšího rozvoje
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato diplomová práce se zabývá tématem sociálního podnikání v Jihočeském a Plzeňském kraji, jeho vývojem a možnostmi dalšího rozvoje. Cílem práce je zhodnocení stavu sociálního podnikání v obou krajích a doporučení možných ...