Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 821-840 z 2449
-
Možnosti financování kultury na území vybraného města
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato práce je zaměřena na možnosti financování kulturních památek na Strakonicku. Hlavním cílem práce je najít a analyzovat finanční podpory investované do kulturního dědictví Strakonicka. Dílčím cílem je zjistit, zda tyto ... -
Rozvoj služeb ve vybraném hotelu
(Jihočeská univerzita, 2015)Tématem diplomové práce je rozvoj služeb ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce byla analýza tržních podmínek, vnitřního prostředí zvoleného podniku a návrh zlepšení managementu a zajištění konkurenceschopnosti Residence ... -
Srovnání uhlíkové stopy spotřeby potravin domácností v regionech EU
(Jihočeská univerzita, 2015)Práce se zabývá porovnáním uhlíkové stopy vzniklé spotřebou potravin domácností v městských a venkovských oblastech vybraných regionů Evropské unie a prohlubuje poznání o vlivu současné společnosti na globální klimatické ... -
Hodnocení finančního zdraví podniku v kontextu vypovídací schopnosti účetních výkazů dle ČÚP.
(Jihočeská univerzita, 2015)Diplomová práce se zabývá hodnocením finančního zdraví podniku. Pro hodnocení byly vybrány metody finanční analýzy, konkrétně poměrové ukazatele z oblasti rentability, aktivity, likvidity a zadluženosti. Pro analýzu ... -
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
(Jihočeská univerzita, 2015)Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkrétního produktu z hlediska marketingu ve vybrané firmě. Dílčím cílem je zjistit postavení produktu jako marketingového nástroje v marketingové politice firmy. Cílem je ... -
Reakce (vývoj) podniku po krizovém roku 2009
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této diplomové práce je objasnit příčiny krizového vývoje v podniku a indikátory, které detekují krizový vývoj. Na tuto problematiku je zaměřena teoretická část práce. Dalším cílem této práce je na základě těchto ... -
Návrh projektu rozvoje cestovního ruchu v okrese Plzeň-město
(Jihočeská univerzita, 2015)Diplomová práce se zabývá návrhem projektu rozvoje cestovního ruchu v okrese Plzeň-město, který je vytvořen na základě dat získaných z dotazníkového šetření, prozkoumání oblasti a kontaktování místní samosprávy a dalších ... -
Vývojové fáze podniků v sektoru C - Zpracovatelský průmysl
(Jihočeská univerzita, 2015)Diplomová práce pojednává o jednotlivých životních fázích podniku a indikátorech, které jednotlivé etapy charakterizují. Vývoj podniku lze připodobnit k přírodním organismům, podniky postupem času prodělávají podobné změny ... -
Guerrilla marketing
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem práce bylo na základě teoretických podkladů a jejich praktické aplikace v České republice identifikovat využívané typy Guerrilla marketingu na českém trhu a navrhnout možnosti pro konkrétní firmu. -
Posouzení cenového vývoje vepřového masa ve vybraných státech EU
(Jihočeská univerzita, 2015)Hlavním cílem této práce je analýza vývoje cen vepřového masa ve vybraných zemích EU v období 2003-2013. Tato práce se skládá z několika částí. V první části byly řešeny teoretické otázky - oblast zemědělství, a tedy i ... -
Posouzení cenového vývoje mléka ve vybraných státech EU
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této diplomové práce bylo popsat a zhodnotit vývoj ceny mléka ve vybraných zemích Evropské unie a v České republice. V teoretické části je popsána definice ceny, tvorba cen, dělení cen, faktory ovlivňující spotřebu ... -
Posouzení cenového vývoje hovězího masa ve vybraných státech EU
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem práce je popsat a zhodnotit cenový vývoj hovězího masa ve vybraných státech Evropské unie v letech 2003-2013. V první části práce jsou teoretické poznatky k cenové tvorbě či agrárnímu trhu. V praktické části je popsán ... -
Posouzení cenového vývoje drůbežího masa ve vybraných státech EU
(Jihočeská univerzita, 2015)Hlavním cílem práce je popis cen kuřecího masa ve vybraných státech EU v období let 2003 - 2013. První část práce je zaměřena na teoretické znalosti - definice ceny, metody stanovení ceny, faktory ovlivňující cenu, elasticita ... -
Devizová expozice a devizové riziko u výrobního podniku
(Jihočeská univerzita, 2015)Diplomová práce s názvem "Devizová expozice a devizové riziko u výrobního podniku" je zaměřena na problematiku řízení devizové pozice a devizového rizika ve výrobním podniku, který se řídí legislativou České republiky. ... -
Postavení žen na trhu práce
(Jihočeská univerzita, 2015)Předmětem diplomové práce Postavení žen na trhu práce je zhodnotit postavení žen na českém trhu práce a formulovat doporučení ke zlepšení. Teoretická část představuje literární přehled základních pojmů o dané problematice, ... -
Chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této diplomové práce bylo zjistit chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Následně na základě zjištěných dat doporučit vybrané firmě inovaci marketingového mixu. První část diplomové práce byla zaměřena ... -
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem mé diplomové práce je provést analýzu nákupního a spotřebního chování na trhu s tavenými sýry a na základě zjištěných informací zpracovat doporučení pro výrobce. V první části diplomové práce jsem se zaměřila na ... -
Spotřební chování na trhu s elektronikou
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem diplomové práce bylo provést výzkum spotřebního chování na trhu s elektronikou. Pro tuto práci byl vybrán trh s mobilními telefony. Na základě výsledků výzkumu bylo firmě O2 Czech Republic navrženo několik doporučení ... -
Nové technologie v obchodě
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit současné přístupy v oblasti moderních nástrojů a technologií využívaných v obchodní činnosti. Dílčím cílem bylo zhodnotit míru jejich zastoupení v praxi a na základě jejich výskytu ... -
Spotřební chování na trhu s pekařskými výrobky
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem diplomové práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu zvyklosti a typické chování zákazníků na trhu s pekařským sortimentem a následně vytvořit návrh inovace marketingového mixu vybrané firmy. První krok pro ...