Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠetek, Jaroslav
dc.contributor.authorKadlecová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T12:57:16Z
dc.date.available2021-11-19T12:57:16Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2503
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá strategií interního personálního marketingu Salesiánské střediska - domu dětí a mládeže České Budějovice. Teoretická část pojednává o pojmech, jako jsou dobrovolníci, motivací dobrovolníků, personálním marketingem a strategií personálního marketingu v neziskových organizacích. Podává strategii interního personálního marketingu vybrané organizace a na základě kvalitativního výzkumného šetření podává návrh na možné vylepšení stávající strategie. Kvalitativní šetření bylo prováděno metodou polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky.cze
dc.format157 s. (233 703)
dc.format157 s. (233 703)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpersonální marketingcze
dc.subjectinterní personální marketingcze
dc.subjectexterní personální marketingcze
dc.subjectzískávání dobrovolníkůcze
dc.subjectstabilizace dobrovolníkůcze
dc.subjectnezisková organizacecze
dc.subjectSalesiánské střediskocze
dc.subjectdobrovolnictvícze
dc.subjectdobrovolnícicze
dc.subjectpersonal marketingeng
dc.subjectinternal personal marketingeng
dc.subjectexternal personal marketing personneleng
dc.subjectgetting volunteerseng
dc.subjectvolunteers stabilizationeng
dc.subjectnonprofit organizationeng
dc.subjectthe Salesian center volunteering volunteerseng
dc.titleStrategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládežecze
dc.title.alternativePersonal marketing strategy in the Salesian Youth Center.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag30000
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the internal HR marketing strategy in the Salesian Youth Center - Center for Children and Youth in České Budějovice. The theoretical part deals with topics like volunteers, volunteer motivation, personal marketing and personal marketing strategies in non-profit organizations. It provides personal marketing strategy in the certain organization and tries to make possible improvements to the current strategy by the qualitative research. The qualitative research was conducted by using semi-structured interviews with volunteers.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam