Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorČeledová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-07T09:58:41Z
dc.date.available2021-12-07T09:58:41Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/25604
dc.description.abstractV diplomové práci jsem se zabývala vytvořením a ověřením intervenčního pohybového programu pro rozvoj zdraví mentálně postižených. Výzkumné šetření probíhalo na Základní škole speciální v Českých Budějovicích. Byly stanoveny tři hypotézy, směřující do oblasti sledování ukazatelů motorické kompetence, sociální kompetence a sociální koheze. Všechny hypotézy se potvrdily. Program byl vytvořen na podporu rozvoje pohybových schopností a dovedností žáků s mentálním postižením včetně pozitivního vlivu na jejich sociabilitu. Zahrnoval jednoduchá herní cvičení, jógu a psychomotorické hry. Vliv programu byl zjišťován trojím měřením (vstupním, průběžným, závěrečným), veškerá získaná data byla statisticky zpracována a vyhodnocena.\\cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMentální postiženícze
dc.subjectpohybové aktivitycze
dc.subjectpohybcze
dc.subjectpsychomotorické hrycze
dc.subjectjógová cvičenícze
dc.subjecttestování motorických a sociálních ukazatelůcze
dc.subjectsociální soudržnost.\\cze
dc.subjectMental handicappedeng
dc.subjectkinetic activitieseng
dc.subjectmotioneng
dc.subjectpsychomotoric gameseng
dc.subjectyoga trainingeng
dc.subjecttesting of kinetic and social indicatorseng
dc.subjectsocial solidarity\\eng
dc.titleOvěření intervenčního programu pro integraci osobnosti a rozvoj zdraví mentálně postižených pomocí pohybových aktivit ve Speciální škole Dlouhá 35 České Budějovice\\cze
dc.title.alternativeCheck interventional programme for integration personalities and development health mentally affected by the help of kinetic activities in special school long 35 České Budějovice\\eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1815
dc.description.abstract-translatedIn diploma work I'm deal with creation and attestation interventional kinetic programme for the development of health mentally handicapped. Experimental inquiry be in progress on basic school special in České Budějovice. Was given three hypotheses, edging to the areas following roadsings kinetic competence, social competence and social cohesion. All hypotheses were confirmed. Programme was created on support development kinetic abilities and skills of pupils with mental handicapped positive influence on their sociability. Included simple games training, yoga and psychomotoric games. Influence programme was investigate with three sorts of metering (input, running, final), all gained data was statistically processed and teamed with.\\eng
dc.date.accepted2006-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKursová, Vlasta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam