dc.contributor.advisor | Chmelová, Štěpánka | |
dc.contributor.author | Hegrová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:30:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:30:21Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26048 | |
dc.description.abstract | Anotace
Diplomová práce ''Projektové vyučování v rámci výuky pěstitelských prací na 1. stupni ZŠ'' uvádí definice vymezující projektové vyučování, podává stručný přehled o historii projektového vyučování a také seznamuje s různým pohledem autorů na různé typy dělení projektů. Dotýká se problematiky nejednotnosti v označení, ale především se zabývá uplatněním projektů na prvním stupni ZŠ. V diplomové práci jsou uvedeny návrhy tří školních projektů:
1. Co najdeme na polích na podzim?
2. Čeho se nikdy nepřejíme?
3. Přadné rostliny.
Jednotlivé projekty byly realizovány v praxi na třech odlišných místech. Návrhy mohou sloužit jako inspirace pro učitele, popřípadě mohou být převedeny na konkrétní podmínky školy a využity přímo ve výuce.
Návrhy projektů byly primárně sestaveny pro předmět pěstitelské práce, ale v rámci projektového vyučování dochází ke spojení s ostatními předměty. | cze |
dc.format | 141 s., 38 s. příloh | |
dc.format | 141 s., 38 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Projektové vyučování | cze |
dc.subject | pěstitelské práce | cze |
dc.subject | přadné rostliny | cze |
dc.subject | polní plodiny | cze |
dc.subject | dělení projektů | cze |
dc.subject | Project learning | eng |
dc.subject | cultivation work | eng |
dc.subject | weaving plants | eng |
dc.subject | produce of fields | eng |
dc.subject | dividing of projects | eng |
dc.title | Projektové vyučování v rámci výuky pěstitelských prací na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Project learning within the education of cultivation work at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1221 | |
dc.description.abstract-translated | This paper on Project learning within the education of cultivation work at primary school assesses educational project works, its brief history and types, as well as different point views on the matter. Not only does it deal with the problematic terminology, but also its introduction into the practical education.
The three projects discussed are as follows:
1. What can be found on fields in autumn?
2. What is never abundant?
3. Weaving plants
All of them have been brought into the practical use and can serve the teachers for inspiration.
Understandably, the projects have been elaborated to suit the Project-based Education, combining more subjects and unifying them. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-VV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |