Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChmelová, Štěpánka
dc.contributor.authorHegrová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:21Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:21Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26048
dc.description.abstractAnotace Diplomová práce ''Projektové vyučování v rámci výuky pěstitelských prací na 1. stupni ZŠ'' uvádí definice vymezující projektové vyučování, podává stručný přehled o historii projektového vyučování a také seznamuje s různým pohledem autorů na různé typy dělení projektů. Dotýká se problematiky nejednotnosti v označení, ale především se zabývá uplatněním projektů na prvním stupni ZŠ. V diplomové práci jsou uvedeny návrhy tří školních projektů: 1. Co najdeme na polích na podzim? 2. Čeho se nikdy nepřejíme? 3. Přadné rostliny. Jednotlivé projekty byly realizovány v praxi na třech odlišných místech. Návrhy mohou sloužit jako inspirace pro učitele, popřípadě mohou být převedeny na konkrétní podmínky školy a využity přímo ve výuce. Návrhy projektů byly primárně sestaveny pro předmět pěstitelské práce, ale v rámci projektového vyučování dochází ke spojení s ostatními předměty.cze
dc.format141 s., 38 s. příloh
dc.format141 s., 38 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProjektové vyučovánícze
dc.subjectpěstitelské prácecze
dc.subjectpřadné rostlinycze
dc.subjectpolní plodinycze
dc.subjectdělení projektůcze
dc.subjectProject learningeng
dc.subjectcultivation workeng
dc.subjectweaving plantseng
dc.subjectproduce of fieldseng
dc.subjectdividing of projectseng
dc.titleProjektové vyučování v rámci výuky pěstitelských prací na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeProject learning within the education of cultivation work at primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1221
dc.description.abstract-translatedThis paper on Project learning within the education of cultivation work at primary school assesses educational project works, its brief history and types, as well as different point views on the matter. Not only does it deal with the problematic terminology, but also its introduction into the practical education. The three projects discussed are as follows: 1. What can be found on fields in autumn? 2. What is never abundant? 3. Weaving plants All of them have been brought into the practical use and can serve the teachers for inspiration. Understandably, the projects have been elaborated to suit the Project-based Education, combining more subjects and unifying them.eng
dc.date.accepted2007-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-VV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam