Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorChlebníčková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:30Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:30Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26073
dc.description.abstractCHLEBNÍČKOVÁ, P., DALTONSKÝ PLÁN, jeho realizace a aplikace jako vyučovacího systému. České Budějovice 2007. Diplomová práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Pedagogická fakulta. Katedra pedagogiky a psychologie. Vedoucí práce prof. Dr. G. Švejda, CSc. Tato práce mapuje realizaci a aplikaci daltonského plánu jako vyučovacího systému v českých a zahraničních školách. Zabývá se zejména dopadem, který má uplatňování principů tohoto systému na učitele a ředitele škol, ale především na žáky a jejich rodiče. Charakterizuje specifika daltonského plánu v České republice a kontrastuje tato specifika především s daltonem v Holandsku, ale i v jiných zemích světa. Teoretická část práce shrnuje fakta týkající se historie, principů, osobností a míst spojených s daltonem. Praktická část se věnuje podrobněji vlastním metodám aplikovaným na různých školních úrovních, přínosu a problémům spojeným s uplatňováním daltonské metody ve školách. Tato práce také obsahuje myšlenky a citace některých učitelů daltonských škol, které jsem navštívila během své praxe a v rámci shromažďování podkladů. Také obrazová příloha práce fakticky dokladuje život na daltonské škole v České republice.cze
dc.format74 s., 11 s. obr.přiloh
dc.format74 s., 11 s. obr.přiloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčové pojmy: alternativní školycze
dc.subjectdaltonská školacze
dc.subjectklasická školacze
dc.subjectDaltonský pláncze
dc.subjectsamostatnostcze
dc.subjectodpovědnostcze
dc.subjectsvobodacze
dc.subjectspolupráce.cze
dc.subjectKey terms: alternative schooleng
dc.subjectdalton schooleng
dc.subjectclassical schooleng
dc.subjectindependenceeng
dc.subjectresponsibilityeng
dc.subjectlibertyeng
dc.subjectcooperation.eng
dc.titleDALTONSKÝ PLÁN, jeho realizace a aplikace jako vyučovacího systémucze
dc.title.alternativeDALTON PLAN, its realization and application as of a System of Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1283
dc.description.abstract-translatedDALTON PLAN, its application and realization as of an educational system This work brings results of a survey of the realization and application of the dalton plan as of an educational system in czech and foreign schools. It concentrates on the impact of the enforcement of the principles of this system on school teachers and directors but mainly on students and their parents. It characterizes the specifications of the dalton plan in the Czech Republic and contrasts them, above all, with dalton in Holland but also with other countries in the world. The theoretical part of this work summarizes facts concerning history, principles, personalities and places connected with dalton. The practical part follows the ultimate methods used at different school stages, benefits and problems linked with application of dalton methods at schools. This work also involves some ideas and quotes some teachers of the dalton schools, which I have visited during my school practice and while collecting data for this work. The picture apendix of this work is an actual evidence of a real life of a dalton school in the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2007-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam