dc.contributor.advisor | Králová, Jana | |
dc.contributor.author | Bluďovský, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:31:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:31:11Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2006-12-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26148 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá syntaktickou analýzou ve španělské učebnici historie pro střední školu gymnaziálního typu (učební plán LOGSE) s cílem objasnit způsoby vyjadřování mezipropozičních vztahů ve španělském učebním textu. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | syntaktická analýza | cze |
dc.subject | učební plán LOGSE | cze |
dc.subject | the syntactic analysis | eng |
dc.subject | curriculum LOGSE | eng |
dc.title | Vyjadřování mezipropozičních vztahů ve španělských učebních textech | cze |
dc.title.alternative | Expression of interpropositional relation in Spanish didactic texts | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 389 | |
dc.description.abstract-translated | The Diploma Thesis deals with syntactic analysis in a Spanish textbook of history for grammar schools (curriculum LOGSE) with the aim to clarify the ways of expressing relations between the clauses. | eng |
dc.date.accepted | 2007-02-07 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-ŠJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hrubá, Hana | |
dc.description.defence | Student seznámil přítomné s problematikou své práce, postupem při řešení problémů a závěry, k nimž došel. Po vyslechnutí obou posudků zaujal stanovisko k výhradám v nich vysloveným. V následné diskusi projevil schopnost argumentace, zejména pokud jde o rozdílnost českých a španělských koncepcí v postižení meziproporčních vztahů v učebnicích španělštiny. | cze |