Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKollarová, Karolína
dc.contributor.authorKohoutová, Dana
dc.date.accessioned2021-12-07T10:31:39Z
dc.date.available2021-12-07T10:31:39Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26186
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou výuky místního regionu (místa, kde žáci bydlí a/nebo navštěvují školu) v předmětu vlastivěda na I. stupni základních škol. V první části diplomové práce je vybráno pět výrazných folklorních regionů Česka, Haná, Chodsko, Krkonoše a Podkrkonoší, Prácheňsko, Valašsko, které jsou popsány, je charakterizováno jejich vymezení, jejich přírodní a kulturní zajímavosti, architektura, kroje, nářečí, literatura, tanec, hudba, zvyky a tradice, gastronomie, osobnosti, muzea a skanzeny, soubory a sdružení, festivaly. Z těchto informací vychází didaktická část práce, která představuje učební texty a pracovní listy k výuce vlastivědy na I. stupni ZŠ. Pro každý region je vytvořen učební text, pracovní list a metodické poznámky pro vyučující.cze
dc.format110 s., 7 s. obr. příloh
dc.format110 s., 7 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleMetodika výuky vlastivědy místního regionu na příkladu folklórních oblastí České republikycze
dc.title.alternativeThe methodology of teaching the homeland study of a local region demonstrated on the example of folklore areas in the Czech republic.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4075
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with methodology problems of regional homeland study education (place, where pupils live and/or attend school) in the 1st stage of elementary schools. At the first part diploma paper has been chosen five markedly folklor regions Czech, Hana, Chodsko, Krkonoše a Podkrkonoší, Prácheňsko, Valašsko, which are describe, is characteristic their limitation, their nature and culture interests, architecture, costomes, akcent, literature, dance, music, habits and tradition, gastronomy, personality, muzeum and open-air muzeum, chorus and association, festivals. From this information emanate didactic part of diploma paper, which present study text and work sheets for teaching homeland study at first grade elementary school. For every region, there were created study text, jobsheetand methodicals notes for teachers.eng
dc.date.accepted2007-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam