Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSapík, Miroslav
dc.contributor.authorMikasová, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-07T10:31:56Z
dc.date.available2021-12-07T10:31:56Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26206
dc.description.abstractDiplomová práce je obsahově zaměřená na didaktiku oboru občanská výchova. Předmětem diplomové práce je prvek hry v prostředí didaktiky. Didaktické pojetí hry je zásadním fenoménem při koncipování výuky na 2. stupni základní školy. Práce obsahuje teoreticko-interpretační část. Tato část je rozdělena do kapitol a podkapitol. Je zaměřena z teoretického hlediska na různé druhy her a jejich využití ve výuce při hodinách občanské výchovy. Hlavními kapitolami jsou: didaktické hry, simulace, výchova prožitkem, seznam různých her, dramatické a akční hry, jazykové hry, volba her V jednotlivých kapitolách je uveden přehled her, jejich praktické využití v určitých hodinách. U některých částí kapitol jsou uvedeny i dané definice. Následující část je věnována praktickému vyhodnocení použitých her po předchozím praktikování ve vyučovacích hodinách při samostatné praxi na základních školách. Cílem diplomové práce je dospět k závěru, zda hry žáci přijali kladně či záporně v jednotlivých hodinách, zda pro ně měly přínos.cze
dc.format74 s.
dc.format74 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova v čj: didaktické hrycze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectvýchova prožitkemcze
dc.subjectseznam různých hercze
dc.subjectdramatické a akční hrycze
dc.subjectjazykové hrycze
dc.subjectvolba hercze
dc.subjectKlíčová slova v aj: didactic gameseng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjecteducation by experienceeng
dc.subjecta list of different gameseng
dc.subjectdramatic and action gameseng
dc.subjectlanguage gameseng
dc.subjectand the choice of gameseng
dc.subjectrespectively.eng
dc.titleDidaktické pojetí hry v občanské výchověcze
dc.title.alternativeDidactical conception of Game in Civic Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4106
dc.description.abstract-translatedThe thesis concerns the didactics of the civics. It focuses on a game in tea-ching. The conception of a game in the didactics is a basic phenomenon of the teaching at the second level at a basic school. First, the thesis includes a theoretical and interpretative part. It is di-vided into chapters and subchapters. Its focus is different kinds of games and the use of them in teaching of the civics. The topics of the chapters are didactic games, simulation, education by experience, a list of different games, dramatic and action games, language games, and the choice of games, respectively. There is a list of games in each chapter and their practical use in teaching. There are also given definitions in some parts. Second, there is a part concerning the practical evaluation of the games after their previous use during my teaching within my work experience at a basic school. The aim of the thesis is the attempt to draw a conclusion whether the pupils accepted the individual games during my teaching or not, and whether the games have brought any benefit to them.eng
dc.date.accepted2007-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceDiplomantka ve svém vystoupení při obhajobě zdůraznila didaktický a metodický aspekt práce. Hlavní část textu diplomové práce je uvedena ke hře. Hra je po stránce didaktické, terapeutické a psychologické důležitá jako aktivační prvek na hodinách (nejen) občanské výchsovy. V diskusi zodpověděla dotazy na didaktické využití hry.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam