dc.contributor.advisor | Havelka, Petr | |
dc.contributor.author | Doležalová, Žaneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:54:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:54:52Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26626 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na heuristické metody a přiměřené učební strategie,
které jsou důležité při realizaci heuristické výuky ve vyučovacím předmětu občanská nauka v
8. ročníku základních škol.
V teoretické části jsou charakterizovány heuristické metody a postupy (metody
dialogické a komplexní problémové metody), dále jsou vysvětleny základní pojmy heuristické
výuky a její význam. Ve vztahu k učivu je uvedena didaktická analýza učiva občanské nauky
v 8. ročníku s ohledem na učební osnovy a rámcový vzdělávací program základní školy.
Praktická část je zaměřena na postup při přípravě a realizaci projektů s náměty, které
vycházejí z předepsaného učiva. | cze |
dc.format | 63 s., 3 s. příloh | |
dc.format | 63 s., 3 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Náměty problémových a projektových úloh v občanské výchově pro 8. ročník ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Themes of problem and project methods in Civics for Year 8 of the secondary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1113 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma work is focused on heuristic methods and appropriate teaching strategies
used during the school lessons. They form very important part of the work during the civics in
the secondary school.
In the part of theory there are different heuristic strategies and methods (dialogical
methods and complex problems methods). Moreover, the work is focused on main names of
heuristic teaching. Related to this there is also didactic analyse of school curriculum in year 8
in the secondary school. There are some notes about the general curriculum and also about the
new school general plans which have been made in all schools in the Czech republic.
In the part of the practice there is the main aim to the creation of the classroom
projects with some of their important aspects coming out of the school curriculum. | eng |
dc.date.accepted | 2008-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Man, František | |