Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavelka, Petr
dc.contributor.authorDoležalová, Žaneta
dc.date.accessioned2021-12-07T11:54:52Z
dc.date.available2021-12-07T11:54:52Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26626
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na heuristické metody a přiměřené učební strategie, které jsou důležité při realizaci heuristické výuky ve vyučovacím předmětu občanská nauka v 8. ročníku základních škol. V teoretické části jsou charakterizovány heuristické metody a postupy (metody dialogické a komplexní problémové metody), dále jsou vysvětleny základní pojmy heuristické výuky a její význam. Ve vztahu k učivu je uvedena didaktická analýza učiva občanské nauky v 8. ročníku s ohledem na učební osnovy a rámcový vzdělávací program základní školy. Praktická část je zaměřena na postup při přípravě a realizaci projektů s náměty, které vycházejí z předepsaného učiva.cze
dc.format63 s., 3 s. příloh
dc.format63 s., 3 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleNáměty problémových a projektových úloh v občanské výchově pro 8. ročník ZŠcze
dc.title.alternativeThemes of problem and project methods in Civics for Year 8 of the secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1113
dc.description.abstract-translatedThis diploma work is focused on heuristic methods and appropriate teaching strategies used during the school lessons. They form very important part of the work during the civics in the secondary school. In the part of theory there are different heuristic strategies and methods (dialogical methods and complex problems methods). Moreover, the work is focused on main names of heuristic teaching. Related to this there is also didactic analyse of school curriculum in year 8 in the secondary school. There are some notes about the general curriculum and also about the new school general plans which have been made in all schools in the Czech republic. In the part of the practice there is the main aim to the creation of the classroom projects with some of their important aspects coming out of the school curriculum.eng
dc.date.accepted2008-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMan, František


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam