dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Štětina, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:54:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:54:55Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26638 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou používání příběhů ve výuce
angličtiny na prvním stupni základních škol. Teoretická část práce je
zaměřena na význam používání příběhů ve výuce cizího jazyka a
metodiku práce s příběhy. Ve výzkumné části práce byly sestaveny dva
dotazníky. První je určen učitelům angličtiny na prvním stupni základních
škol a druhý dětem - jejich žákům. Cílem obou dotazníků bylo zjistit,
jakou důležitost mají příběhy pro děti, jakou roli hrají ve výuce angličtiny a
jak dětem napomáhají při její výuce. | cze |
dc.format | 77 | |
dc.format | 77 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | storytelling | cze |
dc.subject | vyprávění příběhů | cze |
dc.subject | příběhy | cze |
dc.subject | pohádky | cze |
dc.subject | první stupeň základních škol | cze |
dc.subject | storytelling | eng |
dc.subject | primary English classroom | eng |
dc.subject | stories | eng |
dc.subject | fairy tales | eng |
dc.title | Vyprávění příběhů ve výuce angličtiny na prvním stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Storytelling in the primary English classroom | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1316 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with using of storytelling in the primary English
classroom. The first part of the thesis is focused on the importance of
using stories in teaching English as a foreign language in the primary
classroom and the methodology of using the stories. In the research part
of the thesis two questionaries were made up. One was given to the
primary English teachers and the other one to the children - their pupils.
The aim of both questionaries was to find out how important for children
the stories are, what is their role in teaching English and how they help
the children learn it. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |