Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTržilová, Dana
dc.contributor.authorVilkovská, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-07T11:54:55Z
dc.date.available2021-12-07T11:54:55Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26639
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo navrhnout způsob využití grafických editorů při výuce geometrie na prvním stupni základní školy. Jako optimální forma pro daný věk bylo zvoleno vytvoření pracovních listů, které odpovídají těmto kriteriím a zároveň splňují požadavky rámcového vzdělávacího programu (RVP). Teoretická část vychází z RVP a aplikuje jeho požadavky a cíle na konkrétní příklady pracovních listů. Samostatná kapitola je věnována využití počítačů při práci s dětmi základní školy, stručně jsou popsány grafické editory a konkrétně aplikace Malování, v níž jsou pracovní listy vytvořeny. Praktická část obsahuje nejen soubor pracovních listů pro děti, ale i metodické listy pro jejich učitele. Ty vznikly na základě výsledků výukového experimentu a po konzultaci s učiteli, kteří se jej zúčastnili. Pracovní a metodické listy spolu s popisem aplikace Malování tvoří ucelený soubor, použitelný jako podpora výuky geometrie na základní škole.cze
dc.format51 s., 41 s. příloh
dc.format51 s., 41 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleGrafické editory a geometrie na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeGraphical editors and geometry on the primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1366
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis was to propose the way of graphic editors usage during geometry education at the first stage of elementary school. As an optimal form for the given age, the making of working lists was chosen. These lists accord to these criteria and fulfill requirements of the general education programme (RVP). The theoretical part comes out from RVP and applied its requierements and goals to the particular working list examples. The individual chapter is devoted to the usage of computers by the work with elementary school children, graphical editors are described briefly, especially Drawing application, which was used for making of working lists. The practical part contains not only the set of working lists for children, but methodical lists for teachers too. They were based on an education experiment and after consultations with teachers, who were taking part at this experiment. Working and methodical lists commonly with Drawing application description are the comprehensive set, usable as a support for geometry education at an elementary school.eng
dc.date.accepted2008-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam