Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepka, Emil
dc.contributor.authorLiterová, Vendula
dc.date.accessioned2021-12-07T11:56:05Z
dc.date.available2021-12-07T11:56:05Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26784
dc.description.abstractVe své práci se zabývám zavedením intervenčního pohybového programu do hodin tělesné výchovy na základních školách speciálních v celém Jihočeském kraji. Výzkumné šetření probíhalo na patnácti školách, kde se vzdělávají lidé s mentálním postižením. Program obsahoval jednoduché pohybové hry, psychomotorická a jógová cvičení a byl zaměřen na rozvoj pohybových schopností a dovedností žáků s mentálním postižením. Byl aplikován po dobu pěti měsíců a jeho vliv byl ověřen dvojím měřením (vstupní a výstupní). Na základě toho byla zjištěná data statisticky zpracována a vyhodnocena.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmentální postiženícze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectpohybové aktivitycze
dc.subjectpsychomotorické hrycze
dc.subjectjógová cvičenícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectpohybcze
dc.subjecttestovánícze
dc.subjectmental handicappedeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectkinetic activitieseng
dc.subjectpsychomotor gameseng
dc.subjectyoga trainingeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectmovementeng
dc.subjecttestingeng
dc.titlePohybová výchova v základní škole speciální jako součást klíčové vzdělávací kompetence (vhodnost aplikace intervenčního pohybového programu do praxe)\\cze
dc.title.alternativeKinetic education in basic school special as part of key component educational competence (pertinence application interventional kinetic programme to the practice)\\eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6394
dc.description.abstract-translatedThe focus of my thesis is an introduction of interventional physical training into the gym lessons at primary schools in the whole South Czech district. Research was performed in fifteen schools where mentally handicapped people are educated. The program contained simple physical games, psychomotorical and yoga exercises, with the aim to develop physical capability and ability of mentally handicapped pupils. The program was applied for five months and verified with the use of initial and final measurement. The acquired data were statistically processed and evaluated.eng
dc.date.accepted2008-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKursová, Vlasta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam