dc.contributor.advisor | Řepka, Emil | |
dc.contributor.author | Literová, Vendula | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:56:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:56:05Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26784 | |
dc.description.abstract | Ve své práci se zabývám zavedením intervenčního pohybového programu do hodin
tělesné výchovy na základních školách speciálních v celém Jihočeském kraji.
Výzkumné šetření probíhalo na patnácti školách, kde se vzdělávají lidé s mentálním
postižením. Program obsahoval jednoduché pohybové hry, psychomotorická a jógová
cvičení a byl zaměřen na rozvoj pohybových schopností a dovedností žáků s mentálním
postižením. Byl aplikován po dobu pěti měsíců a jeho vliv byl ověřen dvojím měřením
(vstupní a výstupní). Na základě toho byla zjištěná data statisticky zpracována a
vyhodnocena. | cze |
dc.format | 63 s. | |
dc.format | 63 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mentální postižení | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | pohybové aktivity | cze |
dc.subject | psychomotorické hry | cze |
dc.subject | jógová cvičení | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | pohyb | cze |
dc.subject | testování | cze |
dc.subject | mental handicapped | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | kinetic activities | eng |
dc.subject | psychomotor games | eng |
dc.subject | yoga training | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | movement | eng |
dc.subject | testing | eng |
dc.title | Pohybová výchova v základní škole speciální jako součást klíčové vzdělávací kompetence (vhodnost aplikace intervenčního pohybového programu do praxe)\\ | cze |
dc.title.alternative | Kinetic education in basic school special as part of key component educational competence (pertinence application interventional kinetic programme to the practice)\\ | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6394 | |
dc.description.abstract-translated | The focus of my thesis is an introduction of interventional physical training into the
gym lessons at primary schools in the whole South Czech district. Research was
performed in fifteen schools where mentally handicapped people are educated. The
program contained simple physical games, psychomotorical and yoga exercises, with
the aim to develop physical capability and ability of mentally handicapped pupils. The
program was applied for five months and verified with the use of initial and final
measurement. The acquired data were statistically processed and evaluated. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Bi-TV/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kursová, Vlasta | |