dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Kolářová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:57:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:57:11Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26860 | |
dc.description.abstract | ANOTACE
Diplomová práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ.
Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je nastíněna problematika specifických poruch učení, především dysgrafie a dysortografie. Diplomová práce je zaměřena především na diagnostiku SPU, možnosti reedukace a kompenzace těchto poruch.
Druhá část diplomové práce analyzuje počet žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ a zjišťuje míru informovanosti učitelů o problematice specifických poruch učení.
Třetí část diplomové práce je část praktická. Pro potřeby učitelů byl sestaven zásobník námětů pro práci s dysgrafickými a dysortografickými žáky a vytvořen přehled vhodných publikací zaměřených na nápravu specifických poruch učení.
Cílem diplomové práce bylo analyzovat počet dětí se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ a zjistit míru informovanosti učitelů o této problematice.
Práce je doložena řadou tabulek a grafů, včetně rozsáhlého přílohového materiálu. | cze |
dc.format | 153 s, 15 s. obr. příloh | |
dc.format | 153 s, 15 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | SPU | cze |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | dysgrafie | cze |
dc.subject | dysortografie | cze |
dc.subject | learning disorders | eng |
dc.title | Poruchy učení u žáků očima učitele | cze |
dc.title.alternative | The Teacher´s View of Pupil´s Learning Disorders | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6585 | |
dc.description.abstract-translated | ANNOTATION
Our thesis is focused on the problems of pupils' learning disorders at primary school.
Our thesis is divided into three parts. In the theoretic one we outline problems of learning disorders, especially dysgraphia and dysorthographia. We focus especially on diagnostics and opportunities for remedy and compensation of these learning disorders.
The second part analyses the number of pupils with learning disorders at primary school and determinates the level of teacher awareness of these problems of pupils' learning disorders.
The third part of out thesis is the practical one. There was made the list of suggestions of work with pupils with learning disorders and we find suitable publications focused on the remedy of learning disorders.
The aim of our thesis is to analyse the number of pupils with learning disorders at primary school and to find the extent of teachers' awareness of these problems.
The thesis is documented with number of charts and graphs including supplementory material. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ(AJ)-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | David, Milan | |
dc.description.defence | Diplomantka seznámila členy komise s cílem a obsahem své práce. Velmi pěkně interpretovala závěry práce. Uspokojivě zodpověděla otázky členů komise. Vzhledem ke gramatickým chybám v textu hodnocena velmi dobře. | cze |