Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorKolářová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:11Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:11Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26860
dc.description.abstractANOTACE Diplomová práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je nastíněna problematika specifických poruch učení, především dysgrafie a dysortografie. Diplomová práce je zaměřena především na diagnostiku SPU, možnosti reedukace a kompenzace těchto poruch. Druhá část diplomové práce analyzuje počet žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ a zjišťuje míru informovanosti učitelů o problematice specifických poruch učení. Třetí část diplomové práce je část praktická. Pro potřeby učitelů byl sestaven zásobník námětů pro práci s dysgrafickými a dysortografickými žáky a vytvořen přehled vhodných publikací zaměřených na nápravu specifických poruch učení. Cílem diplomové práce bylo analyzovat počet dětí se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ a zjistit míru informovanosti učitelů o této problematice. Práce je doložena řadou tabulek a grafů, včetně rozsáhlého přílohového materiálu.cze
dc.format153 s, 15 s. obr. příloh
dc.format153 s, 15 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSPUcze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectlearning disorderseng
dc.titlePoruchy učení u žáků očima učitelecze
dc.title.alternativeThe Teacher´s View of Pupil´s Learning Disorderseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6585
dc.description.abstract-translatedANNOTATION Our thesis is focused on the problems of pupils' learning disorders at primary school. Our thesis is divided into three parts. In the theoretic one we outline problems of learning disorders, especially dysgraphia and dysorthographia. We focus especially on diagnostics and opportunities for remedy and compensation of these learning disorders. The second part analyses the number of pupils with learning disorders at primary school and determinates the level of teacher awareness of these problems of pupils' learning disorders. The third part of out thesis is the practical one. There was made the list of suggestions of work with pupils with learning disorders and we find suitable publications focused on the remedy of learning disorders. The aim of our thesis is to analyse the number of pupils with learning disorders at primary school and to find the extent of teachers' awareness of these problems. The thesis is documented with number of charts and graphs including supplementory material.eng
dc.date.accepted2008-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ(AJ)-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDavid, Milan
dc.description.defenceDiplomantka seznámila členy komise s cílem a obsahem své práce. Velmi pěkně interpretovala závěry práce. Uspokojivě zodpověděla otázky členů komise. Vzhledem ke gramatickým chybám v textu hodnocena velmi dobře.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam