Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavelka, Petr
dc.contributor.authorKašparová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:37Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:37Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26885
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjištění vlivu využití vybraných aktivizujících metod a technik učení na úroveň slohového projevu žáků základní školy. Teoretická část práce popisuje vybrané aktivizující metody a techniky učení v souvislosti s využitím ve výchovně-vzdělávacím procesu. V praktické části je pak proveden experiment, který ověřuje vliv využití těchto metod na vývoj slohového potenciálu žáků. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumána obliba práce s vybranými aktivizujícími metodami a technikami učení ve výuce. Bylo zjištěno, že aktivizující metody facilitují úspěšnost žáků ve slohovém projevu. U experimentální skupiny došlo k statisticky významnému nárůstu v počtu vět a významových větných dvojic.cze
dc.format62 s., 10 s. příloh.
dc.format62 s., 10 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobsahcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectmetodycze
dc.subjectaktivizujícícze
dc.subjectaktivitacze
dc.subjectmapovánícze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectdiskutovánícze
dc.subjectinscenacecze
dc.subjectdramatizacecze
dc.subjecthrycze
dc.subjectbrainstormingcze
dc.subjectkooperativnícze
dc.subjectskupinovácze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectklíčovécze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectvýzkumnécze
dc.subjectmetodycze
dc.subjectexperimentcze
dc.subjectpozorovánícze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectvýzkumnécze
dc.subjectšetřenícze
dc.subjectcontenteng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectmethodeng
dc.subjectactivelyeng
dc.subjectactivityeng
dc.subjectmappingeng
dc.subjecttalkeng
dc.subjectdebatingeng
dc.subjectstagingeng
dc.subjectdramatizationeng
dc.subjectgameseng
dc.subjectbrainstormingeng
dc.subjectcooperativeeng
dc.subjectassociatedeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectkeyeng
dc.subjectjurisdictioneng
dc.subjectexperimentaleng
dc.subjectmethodeng
dc.subjectexperimenteng
dc.subjectsightingeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectinvestigativeeng
dc.subjectinquiryeng
dc.titleAktivizující metody a techniky učení v českém jazyce na základní školecze
dc.title.alternativeMethods and techniques of active teaching in Czech language on the middle schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6676
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to find out the influence of methods and techniques of active teaching on the level of essay-writing in the basic school. The theoretical part describes chosen methods and techniques of active teaching within the context of the educational process. An experiment was carried out in the practical part and it verified the influence of these methods on the development of essay-writing potential of the pupils. The popularity of the chosen methods and techniques of active teaching was being researched by a questionnaire survey. The methods of active teaching were discovered to facilitate the success rate of the essay-writing and a statistically significant increase in the number of sentences and syntactic pairs was found in the experimental group.eng
dc.date.accepted2008-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMan, František


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam