dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Keltnerová, Marcela | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:03:48Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:03:48Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2696 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá spoluprácí dětí mladšího školního věku a možnostmi jejího rozvoje s pomocí literárního námětu a výtvarné činnosti.
Teoretická část vymezuje specifika mladšího školního věku, tělesný a duševní vývoj dítěte. Charakterizuje fenomén spolupráce, roli pedagoga v kooperativní výuce, učební prostředí, kooperativní hru a možnosti spolupráce ve výtvarné výchově. Popisuje význam a specifičnost literatury pro děti, definuje vztah dětí ke knihám v dnešní době. Zaměřuje se také na pohádky a jejich důležitost pro dětské čtenáře. Charakterizuje výtvarnou výchovu dětí, její význam a propojenost s literaturou. Popisuje výtvarné techniky vhodné pro činnost s děti mladšího školního věku.
Praktická část je orientovaná na výtvarný projev dětí mladšího školního věku, na jejich spolupráci při tvořivé činnosti. Práce proběhla s dětmi ve školní družině. Činnosti byly motivovány knihami známých českých autorů. | cze |
dc.format | 48 s., 5 s. obr. příloh | |
dc.format | 48 s., 5 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | rozvoj spolupráce | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | literatura | cze |
dc.subject | četba | cze |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | výtvarné techniky | cze |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | development of cooperation | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | literature | eng |
dc.subject | reading | eng |
dc.subject | creative education | eng |
dc.subject | art techniques | eng |
dc.title | Rozvoj schopnosti spolupráce dětí mladšího školního věku s využitím vybraných knižních titulů prostřednictvím výtvarných technik | cze |
dc.title.alternative | Cooperation ability development of younger-school-age children with the use of selected publications through art techniques | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 17108 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on cooperation of younger school age children and on possibilities of its development with the use of literary subject and creative activity.
Theoretical part defines the specifics of younger school age children and the physical and mental development of a child. It defines phenomenon of cooperation, the teacher?s role in cooperative education, learning environment, cooperative play and possibilities of cooperation in arts. It describes the importance and specificity of literature for children; it defines the relationship of children to books at present time. It also focuses on fairy tales and their importance for small readers. The thesis characterizes the creative education of children, its importance and interconnection with literature. It describes some art techniques, which are suitable for working with younger school age children.
The practical part is focused on creative expression of younger school age children and on their cooperation within the creative activity. The activity with children has been done in after-school club. All the activities have been motivated with books by famous Czech writers. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |