Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorKeltnerová, Marcela
dc.date.accessioned2021-11-19T13:03:48Z
dc.date.available2021-11-19T13:03:48Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2696
dc.description.abstractPráce se zabývá spoluprácí dětí mladšího školního věku a možnostmi jejího rozvoje s pomocí literárního námětu a výtvarné činnosti. Teoretická část vymezuje specifika mladšího školního věku, tělesný a duševní vývoj dítěte. Charakterizuje fenomén spolupráce, roli pedagoga v kooperativní výuce, učební prostředí, kooperativní hru a možnosti spolupráce ve výtvarné výchově. Popisuje význam a specifičnost literatury pro děti, definuje vztah dětí ke knihám v dnešní době. Zaměřuje se také na pohádky a jejich důležitost pro dětské čtenáře. Charakterizuje výtvarnou výchovu dětí, její význam a propojenost s literaturou. Popisuje výtvarné techniky vhodné pro činnost s děti mladšího školního věku. Praktická část je orientovaná na výtvarný projev dětí mladšího školního věku, na jejich spolupráci při tvořivé činnosti. Práce proběhla s dětmi ve školní družině. Činnosti byly motivovány knihami známých českých autorů.cze
dc.format48 s., 5 s. obr. příloh
dc.format48 s., 5 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectrozvoj spoluprácecze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectliteraturacze
dc.subjectčetbacze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectvýtvarné technikycze
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectdevelopment of cooperationeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectliteratureeng
dc.subjectreadingeng
dc.subjectcreative educationeng
dc.subjectart techniqueseng
dc.titleRozvoj schopnosti spolupráce dětí mladšího školního věku s využitím vybraných knižních titulů prostřednictvím výtvarných technikcze
dc.title.alternativeCooperation ability development of younger-school-age children with the use of selected publications through art techniqueseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17108
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on cooperation of younger school age children and on possibilities of its development with the use of literary subject and creative activity. Theoretical part defines the specifics of younger school age children and the physical and mental development of a child. It defines phenomenon of cooperation, the teacher?s role in cooperative education, learning environment, cooperative play and possibilities of cooperation in arts. It describes the importance and specificity of literature for children; it defines the relationship of children to books at present time. It also focuses on fairy tales and their importance for small readers. The thesis characterizes the creative education of children, its importance and interconnection with literature. It describes some art techniques, which are suitable for working with younger school age children. The practical part is focused on creative expression of younger school age children and on their cooperation within the creative activity. The activity with children has been done in after-school club. All the activities have been motivated with books by famous Czech writers.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam