Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorČada, Jakub
dc.date.accessioned2021-11-19T13:03:48Z
dc.date.available2021-11-19T13:03:48Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2697
dc.description.abstractPráce se zabývá porovnáním rozdílů vývojových zvláštností mezi dospívajícím jedincem, (pubescentem) a dospělým jedincem při aplikaci učení prožitkem (zážitková pedagogika). Popsané rozdíly jsou vztaženy k principům zážitkové pedagogiky. Cílem práce je podat základní představu o výhodách, ale i rizicích užití zážitkových metod u jedinců obou vývojových stupňů. První kapitola pojednává o učení prožitkem se zaměřením na obecně platné cíle a principy. Druhá kapitola se zabývá obdobím dospívajícího jedince (pubescenta). Zaměřuje se na rozvoj osobnosti, poznávací procesy, identitu, socializaci, prožívání, vrstevnickou skupinu. Třetí kapitola se zabývá stejnými vývojovými aspekty u dospělých. V poslední kapitole jsou uvedeny rozdíly ve vývojovém stupni obou období v aplikaci na zážitkovou pedagogiku.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectvývojový stupeňcze
dc.subjectpubescentcze
dc.subjectdospívající jedineccze
dc.subjectvrstevnická skupinacze
dc.subjectdospělostcze
dc.subjectrozvoj osobnosticze
dc.subjectflowcze
dc.subjectkomfortní zónacze
dc.subjectdobrovolnostcze
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectexperiential learningeng
dc.subjectstage of developmenteng
dc.subjectpubescenteng
dc.subjectteenage individualeng
dc.subjectpeer groupeng
dc.subjectmaturityeng
dc.subjectpersonality developmenteng
dc.subjectfloweng
dc.subjectcomfort zoneeng
dc.subjectvoluntarinesseng
dc.titleRozdíl vývojového stupně pubescenta a dospělého při aplikaci učení prožitkem.cze
dc.title.alternativeThe difference of a stage of development of a pubescent and an adult with application of the experential education.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17112
dc.description.abstract-translatedThe thesis is dealing with the comparison of differnces of evolutional specialities between a teenage individual (a pubescent) and an adult with application of learning by experince (experential education). The differences which are described in the thesis are related to principles of experential education. The aim of this thesis is to provide with a picture of advantages as well as risks of experiential methods applied to individuals of both development stages. The first chapter specifies experiential learning with the focus on generally valid objectives and principles. The second section is concerned with the pubescent period. It mainly focuses on the personality development, cognitive processes, an identity, a socialization, an experience, a peer group. The third chapter is dealing with the same evolutional aspects but of adults. In the last chapter there are mentioned the differences of stage of development of both groups applying the experential education.eng
dc.date.accepted2012-08-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam