Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorMalá, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:19:59Z
dc.date.available2021-12-07T12:19:59Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27200
dc.description.abstractPráce pojednává o školské integraci dětí s postižením do běžných základních škol a o stupních integrace. Podává legislativní východiska, definuje speciální pedagogiku a teoreticky vymezuje speciální vzdělávací potřeby žáků s postižením zraku, sluchu, narušenou komunikační schopností, tělesným postižením a kombinovanými vadami. Definuje cíl práce, charakterizuje šetřený vzorek a popisuje metody a metodiku šetření. Výsledky šetření znázorňuje pomocí tabulek a koláčových grafů. V závěru se vyjadřuje ke stanoveným hypotézám.cze
dc.format87 s., 20 s. dotaz. příloh.
dc.format87 s., 20 s. dotaz. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspeciální vzdělávací potřeby žáků s postiženímcze
dc.subjectškolská integracecze
dc.subjectžák s postiženímcze
dc.subjectspeciální pedagogikacze
dc.subjectspeciální vzdělávací pomůckycze
dc.subjectSpeciálně pedagogická centracze
dc.subjectspecial educational needs of handicapped pupilseng
dc.subjectschool integrationeng
dc.subjecthandicapped pupilseng
dc.subjectspecial pedagogyeng
dc.subjectspecial teaching aidseng
dc.subjectspecial educational centreseng
dc.titleSpeciální vzdělávací potřeby žáků s postižením z pohledu učitelů ZŠcze
dc.title.alternativeSpecial educational needs of disabled pupils from the point of view of the elementary school teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10044
dc.description.abstract-translatedThe diploma work deals with the school integration of handicapped children into basic schools and with the grades of this integration. It provides the legislative backround, defines special pedagogy and outlines the theoretical essentials of the educational needs of pupils with visual and hearing impairments, pupils with communication disorder, with physical handicap and combined impairments. The diploma work also defines its objectives, characterizes the studied sample of respondents and describes the research methods and methodology. The research results are shown in tables and diagrams. The work is concluded with an analysis of the stated hypotheses.eng
dc.date.accepted2009-05-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-ŠJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavlisová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam