dc.contributor.advisor | Suchánková, Eva | |
dc.contributor.author | Malá, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:19:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:19:59Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27200 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o školské integraci dětí s postižením do běžných základních škol a o stupních integrace. Podává legislativní východiska, definuje speciální pedagogiku a teoreticky vymezuje speciální vzdělávací potřeby žáků s postižením zraku, sluchu, narušenou komunikační schopností, tělesným postižením a kombinovanými vadami. Definuje cíl práce, charakterizuje šetřený vzorek a popisuje metody a metodiku šetření. Výsledky šetření znázorňuje pomocí tabulek a koláčových grafů. V závěru se vyjadřuje ke stanoveným hypotézám. | cze |
dc.format | 87 s., 20 s. dotaz. příloh. | |
dc.format | 87 s., 20 s. dotaz. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby žáků s postižením | cze |
dc.subject | školská integrace | cze |
dc.subject | žák s postižením | cze |
dc.subject | speciální pedagogika | cze |
dc.subject | speciální vzdělávací pomůcky | cze |
dc.subject | Speciálně pedagogická centra | cze |
dc.subject | special educational needs of handicapped pupils | eng |
dc.subject | school integration | eng |
dc.subject | handicapped pupils | eng |
dc.subject | special pedagogy | eng |
dc.subject | special teaching aids | eng |
dc.subject | special educational centres | eng |
dc.title | Speciální vzdělávací potřeby žáků s postižením z pohledu učitelů ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Special educational needs of disabled pupils from the point of view of the elementary school teachers | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10044 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma work deals with the school integration of handicapped children into basic schools and with the grades of this integration. It provides the legislative backround, defines special pedagogy and outlines the theoretical essentials of the educational needs of pupils with visual and hearing impairments, pupils with communication disorder, with physical handicap and combined impairments. The diploma work also defines its objectives, characterizes the studied sample of respondents and describes the research methods and methodology. The research results are shown in tables and diagrams. The work is concluded with an analysis of the stated hypotheses. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-ŠJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havlisová, Helena | |