dc.contributor.advisor | Dvořák, Petr | |
dc.contributor.author | Kořínková, Sylvie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:20:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:20:23Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27265 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce řeší problematiku výuky anglického jazyka na základní škole, konkrétně ve 3. ročníku, kvalifikaci učitelů, materiální zabezpečení a ostatní faktory ovlivňující výuku. První část je teoretická - řeší teoretické předpoklady výuky angličtiny ve 3. třídě základní školy jako je Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program, hodinová dotace atd. Tento oddíl se také zabývá tím, jak by měla výuka ve 3. třídě základní školy probíhat. Jaké metody a pomůcky by mohly být zvoleny vzhledem k možnostem a potřebám žáků. Jsou zde shrnuty základní předpoklady a doporučení pro efektivní výuku. Ve druhé části jsem se na dotazníkovém šetření pokusila nastínit situaci, jaká panuje na vybraných českobudějovických školách. Jak výuka probíhá v praxi, jaká je kvalifikace učitelů, jaké jsou používány vyučovací materiály a jak jsou naplňovány cíle výuky anglického jazyka. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Výuka angličtiny ve 3. třídě základní školy | cze |
dc.title.alternative | Teaching English in the 3rd Form of Primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10472 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis examines the issue of teaching English to third-year students in the Czech primary school system. It looks specifically at such factors as teacher qualifications, physical security, classroom equipment and facilities, and other elements influencing the effectiveness of the lessons. The first part is theoretical, discussing general education theory for primary school children, recent educational reforms, and practical issues such as various forms of educator reimbursement. Also, the first part presents an ''ideal’q English lesson, including needed materials and curriculum. The second part of this thesis presents a first-hand look at the effectiveness of English-teaching in Ceske Budejovice, based upon direct observation and analysis of classes as they were being taught. | eng |
dc.date.accepted | 2009-09-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ(AJ)-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |