Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPokorný, Jiří
dc.contributor.authorUrbánková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:03:59Z
dc.date.available2021-11-19T13:03:59Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2727
dc.description.abstractHlavním tématem této bakalářské práce je porovnání rozdílů ve využití dramatické výchovy v základních školách a volnočasových centrech. Teoretická část se zabývá nejen pojmem dramatická výchova, ale také stručně nastiňuje její historický vývoj u nás. Dále se zaměřuje na školní i mimoškolní dramatickou výchovu a následně porovnává rozdíly ve využití dramatické výchovy v základních školách a volnočasových centrech. Cílem praktické části je porovnat rozdíly ve využití dramatické výchovy ve vybraných základních školách a volnočasových centrech. Také si klade za cíl zjistit přednosti a nedostatky dramatické výchovy v těchto vybraných zařízeních.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectškolní dramatická výchovacze
dc.subjectmimoškolní dramatická výchovacze
dc.subjectdramatická výchova v základních školáchcze
dc.subjectdramatická výchova ve volnočasových centrechcze
dc.subjectdramaeng
dc.subjectschool dramaeng
dc.subjectextracurricular dramaeng
dc.subjectdrama in primary schooleng
dc.subjectdrama in leisure centerseng
dc.titleRozdíly ve využití dramatické výchovy v základních školách a volnočasových centrechcze
dc.title.alternativeThe Differences in the use of drama in primary schools and leisure centreseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17603
dc.description.abstract-translatedThe main theme of this thesis is to compare the differences in the use of drama in primary schools and leisure centers. The theoretical part deals with not only the concept of drama, but also briefly outlines the historical development of our country. Then it focuses on school and extracurricular drama and further compares the differences in the use of drama in primary schools and leisure centers. The aim of the practical part is to compare the differences in the use of drama in selected primary schools and leisure centers. It also aims to identify the strengths and weaknesses of drama in these selected establishments.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam