Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorHolická, Pavlína
dc.date.accessioned2021-12-07T12:21:27Z
dc.date.available2021-12-07T12:21:27Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-05-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27362
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou šikany u dětí na 1. stupni základní školy a vnímáním důležitosti této problematiky u studentů učitelství pro primární vzdělávání. Hlavním cílem této diplomové práce bylo zjistit, jak vysokou úroveň důležitosti přikládají studenti pedagogické fakulty problému šikana a do jaké míry spolu dokáží významově souviset vybrané pojmy. Teoretická část v sobě zahrnuje odborné vymezení pedagogického výzkumu, sémantického diferenciálu a též odborné vymezení vybraných pojmů ve výzkumu zahrnutých. V praktické části byly zjištěny a následně zpracovány údaje o vnímání didaktických pojmů k tématu šikana pomocí metody sémantického diferenciálu.cze
dc.format57 s.
dc.format57 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleŠikana u dětí na 1. stupni ZŠ a vnímání důležitosti této problematiky u studentů učitelství pro primární školucze
dc.title.alternativeBullying of Primary School Children And Perception of This Problem By Students of Teaching For Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6442
dc.description.abstract-translatedThe diploma work is interested in problems of children’s bullying among younger children at Primary school and the observation of the importace these problems by students for primary education. The main target of the diploma work it was to find out how high level of the importace the students of the Pedagogical fakulty considered the children’s bullying and how chosen terms can be connected. The theoretical part includes a special determination of a pedagogical research, the semantic differential and the special determination of the chosen terms which are included in the research. Dates about preconceps were found aut and put together subsequently a practical part with the assistance of the method of semantic differential.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVintr, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam