Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorDolejšová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:21:57Z
dc.date.available2021-12-07T12:21:57Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27395
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se zaměřila na interakci mezi studentem a učitelem v hodinách anglického jazyka a zkoumala jednotlivé části IRF struktury. V teoretické části podrobně vysvětluji základní rysy jednotlivých částí IRF struktury a též popisuji prostředí, které umožňuje interakci. Školní dialog srovnávám s dialogem mimoškolním. Praktická část je vystavěna na materiálu nahraném ve čtyřech různých třídách. Snažila jsem se zjistit, jak často vlastně dochází k výměnám v podobě IRF, jak učitel nejčastěji iniciuje k hovoru, zda iniciace vede ke kýžené odpovědi a v neposlední řadě, jakými způsoby učitel provádí zpětnou vazbu. Moje diplomová práce by měla mimo jiné odhalit, zda učitel klade skutečné otázky, nebo pouze ty, na které sám zná odpověď a jak často je využíván mateřský jazyk v hodinách angličtiny.cze
dc.format61
dc.format61
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní třídacze
dc.subjectinterakcecze
dc.subjectotázkycze
dc.subjectiniciacecze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectClassroomeng
dc.subjectinteractioneng
dc.subjectquestionseng
dc.subjectinitiationeng
dc.subjectfeedbackeng
dc.titleStruktura interakce mezi učitelem a žákem ve výuce anglického jazykacze
dc.title.alternativeThe structure of teacher- learner interaction (in the ELT classroom)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6555
dc.description.abstract-translatedIn my Diploma Thesis I focused on the interaction between a student or students and a teacher in English classes and examined particular parts of IRF structure. The theoretical part explains features of IRF structure in detail and also describes the classroom environment and class talk and puts it to comparison with home talk. Practical part is built on recorded material which I gained in four different classes. I attempted to conclude how often the IRF structure happens, what types of initiation teachers use most, if the initiation leads to an appropriate response and last but not least how do teachers provide feedback. This Diploma Thesis should help to discover whether teachers produce any real questions or whether they only ask questions to which they know answers and also how often is Czech language used during English lessons.eng
dc.date.accepted2009-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam