Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorNeuwirth, Jan
dc.date.accessioned2021-11-19T13:04:05Z
dc.date.available2021-11-19T13:04:05Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2739
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou evaluace minimálních preventivních programů na základních školách. Teoretická část vymezuje rizikové chování a jeho druhy, kterým se preventivní programy snaží předcházet.Dále představuje prevenci jako takovou a zásady efektivity prevence a její evaluaci. Praktická část je sestavena jako návrh postupu při praktickém evaluování minimálních preventivních programů.cze
dc.format67 s.
dc.format67 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrevencecze
dc.subjectprimární prevencecze
dc.subjectminimální preventivní programcze
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectevaluacecze
dc.subjectPreventioneng
dc.subjectprimary preventioneng
dc.subjectMinimal preventive programeng
dc.subjectrisk behavioreng
dc.subjectevaluationeng
dc.titleProblematika evaluace minimálních preventivních programů na základních školách Jihočeského krajecze
dc.title.alternativeThe issue of evaluation of the Minimal prevention programs in primary schools of South Bohemiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20474
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the evaluation issue of Minimum prevention programs in primary schools in the South Bohemian region. The theoretical part defines risk behaviour and its companions, which the programs try to prevent. The thesis further introduces the prevention in general, focuses on elementary prevention, its systematisation, practical executing in primary schools and its settling in the education system of The Czech Republic. The last theoretical part is devoted to the evaluation of this prevention in the context of Minimal prevention programs. It also focuses on its effective preconditions and suggested methods of evaluation. The practical part is formed as a suggestion of method for usage of practical instruments for creating the evaluation of minimum prevention programs. The goal of the practical part is to arrange selected current instruments for evaluation and complete them by own suggestions of evaluation instruments. All the instruments are arranged into a logical order, based on the current method of The Ministry of education.eng
dc.date.accepted2012-08-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam