Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHašek, Roman
dc.contributor.authorTupý, Petr
dc.date.accessioned2021-12-07T12:22:26Z
dc.date.available2021-12-07T12:22:26Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27425
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o práci s grafickým kalkulátorem TI-92 Plus, jeho výhodách i nevýhodách při využití ve výuce matematiky. Snahou je zjistit, zda tento nástroj usnadní studentům práci při řešení úloh, či je jeho přínos natolik minimální, že se nevyplatí zahrnout práci s ním, ke které je samozřejmě zapotřebí jistých znalostí studentů, do výuky matematiky. Z tohoto vyplývá snaha o nalezení typových úloh, při kterých je práce s grafickým kalkulátorem rychlejší, snadnější a především lépe pochopitelná. Jedním z dílčích cílů je taktéž uvést čtenáře do problematiky připojení grafického kalkulátoru k PC, díky čemuž jeho majitel získá další nepřeberné množství funkcí spojených s interaktivním prostředím, které tímto vytvoří - například možnost zachytávání obrazovky kalkulátoru, instalace dalších aplikací do paměti kalkulátoru, záloha a obnovení dat atd.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgrafický kalkulátorcze
dc.subjectTI-92 Pluscze
dc.subjectvýuka matematikycze
dc.subjectgraphing calculatoreng
dc.subjectTI-92 Pluseng
dc.subjectmathematics educationeng
dc.titleVyužití grafického kalkulátoru ve výuce matematikycze
dc.title.alternativeGraphing calculator in the mathematics educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6632
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis discusses the work with the graphing calculator TI- 92 Plus, its advantages and disadvantages for use in mathematics education. The aim of the thesis is to determine whether this tool will facilitate the work of students in solving problems, and if its contribution is so minimal, that is not worthy including work with him, which of course requires some knowledge of students in the teaching of mathematics. For this apparent effort is the aim to find the type of tasks, which is working with the graphing calculator faster, easier and above all better understand. One of the aims is also to introduce the reader into the connection of the graphing calculator to the PC, by which the owner obtains a wealth of other functions associated with an interactive environment that this creates - such as the ability to capture screen of the calculator, install other applications into memory of the calculator, backup and restore data, etc.eng
dc.date.accepted2009-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-VT/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam