dc.contributor.advisor | Hašek, Roman | |
dc.contributor.author | Tupý, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:22:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:22:26Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27425 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce pojednává o práci s grafickým kalkulátorem TI-92
Plus, jeho výhodách i nevýhodách při využití ve výuce matematiky. Snahou
je zjistit, zda tento nástroj usnadní studentům práci při řešení úloh, či je jeho přínos natolik minimální, že se nevyplatí zahrnout práci s ním, ke které je
samozřejmě zapotřebí jistých znalostí studentů, do výuky matematiky.
Z tohoto vyplývá snaha o nalezení typových úloh, při kterých je práce
s grafickým kalkulátorem rychlejší, snadnější a především lépe
pochopitelná. Jedním z dílčích cílů je taktéž uvést čtenáře do problematiky
připojení grafického kalkulátoru k PC, díky čemuž jeho majitel získá další
nepřeberné množství funkcí spojených s interaktivním prostředím, které
tímto vytvoří - například možnost zachytávání obrazovky kalkulátoru,
instalace dalších aplikací do paměti kalkulátoru, záloha a obnovení dat atd. | cze |
dc.format | 78 s. | |
dc.format | 78 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | grafický kalkulátor | cze |
dc.subject | TI-92 Plus | cze |
dc.subject | výuka matematiky | cze |
dc.subject | graphing calculator | eng |
dc.subject | TI-92 Plus | eng |
dc.subject | mathematics education | eng |
dc.title | Využití grafického kalkulátoru ve výuce matematiky | cze |
dc.title.alternative | Graphing calculator in the mathematics education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6632 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis discusses the work with the graphing calculator TI-
92 Plus, its advantages and disadvantages for use in mathematics
education. The aim of the thesis is to determine whether this tool will
facilitate the work of students in solving problems, and if its contribution is
so minimal, that is not worthy including work with him, which of course
requires some knowledge of students in the teaching of mathematics. For
this apparent effort is the aim to find the type of tasks, which is working with
the graphing calculator faster, easier and above all better understand. One
of the aims is also to introduce the reader into the connection of the
graphing calculator to the PC, by which the owner obtains a wealth of other
functions associated with an interactive environment that this creates - such
as the ability to capture screen of the calculator, install other applications
into memory of the calculator, backup and restore data, etc. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-VT/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |