dc.contributor.advisor | Ivanková, Jitka | |
dc.contributor.author | Hanelová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:04:11Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:04:11Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2749 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá vlivem jeslí na psychomotorický vývoj dítěte. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán psychomotorický vývoj dítěte do tří let, vliv rodiny a vrstevníků na socializaci dítěte. Dále jsou v této části popsány jesle a jejich vývoj v naší republice. Teoretická část končí popisem konkrétních jeslí.
Praktická část se věnuje výzkumu dětí v jeslích E. Pittera v Českých Budějovicích. Sledováno je devět dětí při třech různých řízených výchovách a při volné hře. Pozorování proběhlo dvakrát. Odstup mezi prvním a druhým pozorováním je tři měsíce. Jesle znamenají posun pro dítě především ve vývoji vztahů k druhým dětem, ale rozhodující část výchovy spočívá na rodině. | cze |
dc.format | 37 s. | |
dc.format | 37 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | psychomotorický vývoj | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | socializace | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | jesle | cze |
dc.subject | psychomotor development | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | socialization | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | day nursery | eng |
dc.title | Psychomotorický vývoj dětí trvale umístěných v jeslích | cze |
dc.title.alternative | A psychomotor development of children permanently placed in day nurseries | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 20547 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on the influence of day nursery on a psychomotor development of a child. The work is divided in two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the psychomotor development of children under three years as well as an influence of a family and peers on socialization of a child. Further, there are described nurseries and their development in our republic in this part. The theoretical part is concluded with a presentation of a specific nursery.
My practical part attends to the research of children in E. Pittera´s day nursery in České Budějovice. Nine children have been observed during three different guided trainings and at a free activity. The observation took place twice. The distance between the first and the second observation was three months. Nursery means the advancement for a child particularly in the development of relations to other children, however, a deciding part of the education rests upon a family. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální péče | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Lhotová, Marie | |