Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIvanková, Jitka
dc.contributor.authorHanelová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-19T13:04:11Z
dc.date.available2021-11-19T13:04:11Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2749
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vlivem jeslí na psychomotorický vývoj dítěte. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán psychomotorický vývoj dítěte do tří let, vliv rodiny a vrstevníků na socializaci dítěte. Dále jsou v této části popsány jesle a jejich vývoj v naší republice. Teoretická část končí popisem konkrétních jeslí. Praktická část se věnuje výzkumu dětí v jeslích E. Pittera v Českých Budějovicích. Sledováno je devět dětí při třech různých řízených výchovách a při volné hře. Pozorování proběhlo dvakrát. Odstup mezi prvním a druhým pozorováním je tři měsíce. Jesle znamenají posun pro dítě především ve vývoji vztahů k druhým dětem, ale rozhodující část výchovy spočívá na rodině.cze
dc.format37 s.
dc.format37 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpsychomotorický vývojcze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectjeslecze
dc.subjectpsychomotor developmenteng
dc.subjectchildeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectday nurseryeng
dc.titlePsychomotorický vývoj dětí trvale umístěných v jeslíchcze
dc.title.alternativeA psychomotor development of children permanently placed in day nurserieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20547
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the influence of day nursery on a psychomotor development of a child. The work is divided in two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the psychomotor development of children under three years as well as an influence of a family and peers on socialization of a child. Further, there are described nurseries and their development in our republic in this part. The theoretical part is concluded with a presentation of a specific nursery. My practical part attends to the research of children in E. Pittera´s day nursery in České Budějovice. Nine children have been observed during three different guided trainings and at a free activity. The observation took place twice. The distance between the first and the second observation was three months. Nursery means the advancement for a child particularly in the development of relations to other children, however, a deciding part of the education rests upon a family.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLhotová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam